Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:03:53 GMT

مرکل زنان را به حضور در عرصه‌های سیاسی دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۴۰۳

مرکل زنان را به حضور در عرصه‌های سیاسی دعوت کرد

آنگلا مرکل زنان بیشتری را تشویق کرد تا در عرصه سیاسی آلمان مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، به عنوان بزرگترین رهبر اقتصاد اروپا، الهام بخش زنان زیادی در سراسر جهان بوده است. نگرانی‌های خروج مرکل می‌تواند باعث کمبود زنان در دفاتر سیاسی عالی شود و همچنین شرکت رسانه‌ای "اکسل اسپرینگر" این هفته بحث‌های داغی را در مورد نابرابری جنسیتی و جنسیت در آلمان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکل گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم زنان زیادی را برای سیاست ترغیب کنیم. به طور کلی، کار بیشتری باید انجام شود تا زنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند؛ زیرا در زمان حضور زنان، آن‌ها برای تصاحب ریاست با یکدیگر کشتی نمی‌گیرند.

برابری جنسیتی می‌تواند در تشکیل دولت بعدی مورد مناقشه قرار گیرد و سه حزبی که در حال مذاکرات رسمی ائتلاف هستند، بر سر این موضوع اختلاف نظر دارند.

همچنین تحلیگران معتقدند که نگاه‌های جنسیتی و موانع ساختاری در جامعه نقش مهمی در سلطه مردان در سیاست دارد.

مرکل در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که در حال حاضر نمی‌دانم که پس از اتمام ریاستم چه کاری انجام خواهم داد اما سعی خواهم کرد که مشغله‌ها و دغدغه‌های خود را همچون سابق نگه دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنگلا مرکل آلمان زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود

مرتضی سبزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد روایت پیشرفت به‌عنوان بزرگترین حرکت دولت و مردم در عرصه روایت پیشرفت‌ها و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با دستور ریاست محترم جمهور فعالیت خود را در سطح ملی و استانی آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر روایت پیشرفت‌ها، در آینده‌ای نزدیک در استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد روایت پیشرفت استان ایلام، در این اجلاسیه همچنین برنامه‌ریزی برای افق روایت پیشرفت در استان و اثربخشی اجتماعی روایت پیشرفت با حضور صاحب‌نظران این عرصه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6093268

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم