Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: مجوز کشت پاییزه در سطح ۲۹ هزار هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان صادر شده این در حالی است که سطح مجوز کشت در پاییز پارسال ۴۷ هزار هکتار بود و باید از همه ظرفیت‌ها برای یاری رساندن به کشاورزان و جلوگیری از ضربه خوردن به بخش کشاورزی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شغل بیشتر جوانان و ساکنان این منطقه کشاورزی است و برای جلوگیری از بیکار شدن افراد زیادی در این منطقه باید تداوم شرایط کشت را در این شهرستان فراهم کرد، افزود: با توجه به اعلام سازمان آب و برق خوزستان کاهش چشمگیر آب پشت سد‌های خوزستان به ویژه سد کرخه مقرر شده تا کمیته‌ای با مسوولیت ستاد مدیریت بحران این شهرستان تشکیل شود.

سیلاوی تصریح کرد: در این کمیته منطقه بندی کشاورزی در این شهرستان و نحوه توزیع آب انجام می‌شود و کشاورزانی که در فصل پیش کشت نداشتند در اولویت قرار دارند و همکاری کشاورزان و مردم در جهت جلوگیری از هدر رفت آب در کشت پاییزه نیاز است.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: بیمه امسال به صورت جامع کشاورزان را زیرپوشش قرار خواهد داد و دوره‌هایی از طریق جهاد کشاورزی و بیمه برای آشنایی بیشتر کشاورزان دشت آزادگان برگزار می‌شود و بانک کشاورزی شهرستان نیز با توجه به هماهنگی صورت گرفته در جهت حمایت از کشاورزان وام‌هایی در اختیار این قشر قرار خواهد داد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشت پاییزه دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر عامل آب منطقه‌ای استان گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ده سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.
کریمی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.
وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود