Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:54:44 GMT

/اجمالی/ افراد در نظام دینی برای خدمت تلاش می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۶۱۲

/اجمالی/ افراد در نظام دینی برای خدمت تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد وحیدی امشب در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه مهمترین و نورانی‌ترین شب جهان و هستی شب ولادت پیامبر اکرم(ص) است اظهار کرد: اگر همین مقدار شکر کنیم که پیامبر اعظم مأموریت الهی را پذیرفتند و ما را در مسیر هدایت قرار دادند، بسیار مهم است.

وی افزود: امروز دور هم جمع شدیم از عزیزی به خاطر خدماتی که داشته تشکر کنیم، رزمنده‌ای که در نوجوانی به جبهه رفتند و 18 سال در استان همدان در مناصب مختلف خدمت کرد و همه شهادت دادند که تلاش‌های صادقانه‌ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور  تصریح کرد: در نظام دینی افراد چیزی برای خود نمی‌خواهند و تلاش صادقانه آنها برای خدمت به مردم است.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور همدان نظام دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد