Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: استقلال رفته رفته به تیمی جذاب‌تر در رقابت‌های لیگ برتر ایران تبدیل می‌شود. این تیم که موفق شد اولین بازی اش در لیگ برتر ایران را با یک گل برابر هوادار به سود خود خاتمه دهد مهیا می‌شود تا یازدهمین ترانسفر این فصلش که اتفاقا جذاب‌ترین آن‌ها است را انجام دهد.

به گزارش فرارو، بعداز آنکه فرهاد مجیدی بالاخره پای خرید خارجی‌ها را باز کرد و آرتور کوین یامگا، مدافع راست فرانسوی – کامرونی را از وایله دانمارک خرید حالا یک مهاجم خارجی دیگر که اتفاقا او هم فرانسوی - آفریقایی است قرار است به تهران بیاید: رودی ژستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ۳۳ ساله و ۱۹۳ سانتی متری این روز‌های پانه تولیکوس یونان به مسئولان باشگاهش اعلام کرده می‌خواهد به ایران برود. همین موضوع باعث شده تا رسانه‌های یونانی در ۲۴ ساعت گذشته از باشگاه استقلال به عنوان مقصد نهایی او خبر دهند. این در شرایطی است که سایت ترانسفرمارکت که به صورت تخصصی روی نقل و انتقالات فوتبال کار می‌کند نوشته که تیم بعدی این بازیکن استقلال ایران خواهد بود.

ژستد حالا به زودی به تهران سفر می‌کند تا در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال حاضر شود. این بازیکن برخلاف خرید خارجی اول استقلالی که روزمه چندان درخوری در سطح بزرگسالان ندارد، کارنامه بسیار پرباری دارد و اگر از لحاظ بدنی آماده باشد می‌تواند یکی از بهترین خرید‌های چندسال اخیر استقلال لقب بگیرد. ژستد که ملیت اش به بنین در آفریقا برمی گردد متولد فرانسه است و سابقه بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را دارد. در بخشی از فعالیت‌های فوتبالی او «ورزش سه» کارنامه اش را اینطور توصیف کرده است: ژستد دوران حرفه‌ای خود را در زادگاهش از تیم دوم متز آغاز کرد و پس از حضور در تیم اصلی و پیوستن به کان فرانسه، راهی انگلیس شد. کاردیف، بلکبرن، آستون ویلا و میدلزبورو تیم‌هایی هستند که ژستد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس برای آن‌ها به میدان رفته و دست بر قضا گل‌های مهمی را نیز به ثمر رسانده است.

ژستد ۱۷۸ بار در چمپیونشیپ یا دسته اول انگلیس به میدان رفت و ۴۸ گل برای تیم هایش به ثمر رساند و ۱۸ بار نیز پاس گل داد. او در این مدت دروازه تیم‌های مطرحی همچون لسترسیتی، لیدز یونایتد، دربی کانتی، واتفورد، ویگان، کوئینز پارک رنجرز، بلکپول، بورنموث، برنتفورد، کاردیف، شفیلد یونایتد و هال سیتی را در کارنامه دارد. تیم‌های که سال‌های زیادی در لیگ جزیره بازی کرده اند. ژستد همچنین سابقه یک هت تریک در سال ۲۰۱۵ برابر ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد.

نقطه اوج کارنامه ورزشی رودی ژستد به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و بازی برای آستون ویلا باز میگردد. این بازیکن سابقه ۵۱ بازی در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال در انگلیس را دارد که در این بازی ها، ۶ بار موفق به گلزنی شد که نکته جالب اینجاست او گل هایش را به تیم‌های مطرحی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، لسترسیتی و اورتون زد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رودی ژستد استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت