Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید محسن موسوی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استفاده از پوشش های پلاستیکی برای محصولات را هم پیشنهاد کرد و از آنها خواست از انجام هرس سبز خودداری کنند.

وی همچنین تخلیه آب و جمع آوری لوله ها، اتصالات و تجهیزات سیستم های آبیاری تحت فشار در مناطق سردسیر و استفاده از ضدیخ در رادیاتور ماشین آلات را به فعالان بخش کشاورزی استان یادآوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اضافه کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری  و بعد از ظهر امروز یکشنبه همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان بیشینه دما برای ۲۴ ساعت آینده را ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن را صفر درجه پیش‌بینی کرد.

به  گفته او آسمان استان هم  اکنون نیمه ابری و آرام و دمای هوا ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان تغییرات آب و هوا برداشت محصول کشاورزی بازار محصولات سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا برداشت محصول تغییرات آب و هوا برداشت محصول کشاورزی بازار محصولات سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نصرالله پورحسین باقری با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی در باغات شهرستان بابلسر، گفت: تاکنون ۱۵ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان برداشت شد.

او با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تولید و سطح زیرکشت توت فرنگی استان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بخش عمده کشت توت فرنگی این شهرستان در بخش بهنمیر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصول این منطقه و درآمد مناسب حاصل از آن، کشت این محصول مورد توجه کشاورزان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود ۲۴ هزار تن توت فرنگی در ۸۰۰ هکتار مزارع توت فرنگی این شهرستان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • هوای خنک بهای در مازندران