Web Analytics Made Easy - Statcounter

هت تیریک طارمی، پورتو را صدرنشین لیگ پرتغال کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درچارچوب هفته دهم این رقابت‌ها، تیم پورتو ۳-۱ میزبانش توندلا را شکست داد که هر ۳ گل پورتو را مهدی طارمی - ستاره ایرانی این تیم در دقایق ۱۹، ۴۳ و ۷۹ به ثمر رساند، پورتو با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از بنفیکا، در صدر جدول رده بندی لیگ پرتغال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه هفته نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی با ۷ گل نوریچ را در هم کوبید و با ۲۲ امتیاز در صدر جدول جای گرفت. میسون مونت سه بار و بنجامین چیلوِل، ریس جیمز، مکس آرانوس - بازیکن حریف و کالوم هودسون برای آبی‌ها در این بازی گلزنی کردند.
منچسترسیتی هم ۴-۱ میزبانش برایتون را شکست داد و با ۲۰ امتیاز در رده دوم ایستاد. فیل فودن دوبار، ایلکای گوندوگان و ریاض مَحرِز برای سیتی گلزنی کردند و مک آلیستر تک گل برایتون را به ثمررساند. در دیگر بازی‌ها، واتفورد ۵ - ۲ در زمین اورتون به پیروزی رسید و دیدار لیدز با ولورهمپتون و کریستال پالاس با نیوکاسل ۱ - ۱ و ساوتهمپتون و برنلی ۲ - ۲ مساوی به پایان رسید.

در چارچوب هفته دهم لیگای اسپانیا، دیشب اتلتیک بیلبائو ۲-۱ از سد ویارئال گذشت، دیدار والنسیا با مایورکا و الچه با اسپانیول ۲-۲ مساوی خاتمه یافت و آلاوس با ۲ گل بر کادیس غلبه کرد.

هفته نهم بوندس لیگای آلمان ادامه یافت و بایرن مونیخ با برتری ۴ به صفر مقابل هوفن هایم، به صدرنشینی ادامه داد. سرژ گنابری، رابرت لواندوفسکی، ماکسیم چوپو موتینگ و کینگزلی کومان برای بایرن در این بازی گلزنی کردند.
در دیگر بازی‌ها، دورتموند ۳ - ۱ در زمین آرمنیا بیلفلد پیروز شد، لایپزیش ۴ - ۱ گریتر فورت را شکست داد، ولفسبورگ در خانه با ۲ گل به فرایبورگ باخت و هرتابرلین با یک گل از سد گلادباخ گذشت.

و ... از هفته نهم سری آ ایتالیا، دیشب میلان ۴ - ۲ میزبانش بولونیا را شکست داد و با ۲۵ امتیاز و یک بازی بیشتر از ناپولی، صدر جدول را از آن خود کرد. زلاتان ایبراهیموویچ، داوید کالابریا، اسماعیل بن ناصر و لیائو برای روسونری گلزنی کردند و در طرف مقابل هم، زلاتان یک بار به اشتباه دروازه خودی را گشود و مودو بارو دیگر گل بولونیا را به ثمررساند. در دو بازی دیگر، امپولی ۴ - ۲ در زمین سالرنیتانا به برتری رسید و ساسولو ۳ - ۱ ونیز را مغلوب کرد. برچسب ها: طارمی ، هت تریک ، چلسی ، بایرن مونیخ ، منچسترسیتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طارمی هت تریک چلسی بایرن مونیخ منچسترسیتی گلزنی کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم