Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@03:30:51 GMT

حضور دانشجویان واکسینه نشده در کلاس ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۲۱۲

حضور دانشجویان واکسینه نشده در کلاس ممنوع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز ، علی خاکی صدیق درباره ممنوعیت ورود کارکنان، اساتید و دانشجویان واکسینه نشده به دانشگاه‌ها اظهار کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها فقط با ارائه کارت واکسن مجاز به ورود به دانشگاه خواهند بود و همه باید واکسینه شده باشند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که واکسینه نشده باشند نمی‌توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به صورت حضوری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آخرین آمار واکسیناسیون اساتید و دانشجویان افزود: آمار واکسیناسیون دانشجویان و اساتید در حال جمع آوری است ولی هنوز این آمار تکمیل نشده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آماری که از دانشگاه‌ها به دست آمده بالای ۶۰ درصد دانشجویان و بالای ۹۰ درصد اساتید واکسینه شده‌اند.

گفتنی است سازمان استخدامی کشور به تمامی مجموعه‌ها ابلاغ کرده است که کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال ۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند. برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه خوارزمی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، از اول آبان ماه ۱۴۰۰ دورکاری لغو است و حضور کلیه کارکنان اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامیست.

همه کارکنان مکلف به دریافت کارت واکسن بوده و حضور کارکنان اداری در دانشگاه فقط با ارائه کارت واکسن (حداقل یک دوز) امکان پذیر خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1116028 برچسب‌ها کلاس حضوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلاس حضوری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا