Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیمارستان ولی عصر (عج) شهر رزن قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد، اظهار کرد: فرسوده بودن بیمارستان و از طرفی کم بود فضای مورد نیاز برای خدمات رسانی به مردم موجب شد تا ساخت بیمارستان جدید با ظرفیت ۱۵۰ تختخواب در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بیمارستان در دست احداث شهرستان رزن جزو بیمارستان‌های مجهز استان خواهد بود که به شهرستان‌های شمالی استان خدمات رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۷ آغاز شده است، گفت: این پروژه در ۶ طبقه و در ۱۷ هزار متر مربع زیربنا ساخته می‌شود.

لطفی افزود: این پروژه تا به امروز بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه تا به امروز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده که برای تکمیل نیاز به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: با این روند ساخت، پیش بینی می‌شود تا ۲ سال آینده این پروژه تکمیل شود.

کد خبر 5334949

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن حسن لطفی ساخت بیمارستان ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران سیدابراهیم رئیسی گرگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین