Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی گمرک ایران در مکاتبه ای اعلام کرد، مسئولیت هرگونه تاخیر در ترخیص کالاهای اساسی گروه ۲۱ ،مواد اولیه و واسطه‌ای تجهیزات مشمول گروههای ۲۱-۲۴ مستقیما متوجه دفتر مقررات صادرات و واردات خواهد بود.

جمال ارونقی در مکاتبه با مدیر کل دفتر مقررات صادرات و ورادات وزارت صنعت اعلام کرد، ترخیص بدون اصلاح  ثبت سفارش برای مغایرت های ردیف تعرفه های اظهاری و استنباطی، صرفاً درخصوص کالاهای رسوبی دارای قبض انبار و بارنامه قبل از ١١/٨/١٣٩٩ نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت پایانی این مکاتبه آمده است، دستور به فرمایند با مراجعه به سوابق مورد و مجدداً بررسی نماید و چنانچه نظر آن مرجع بر لغو نامه مذکور باشد مراتب را صراحتا به این حوزه معاونت اعلام تا اقدام لازم معمول گردد بدیهی است با عنایت به اینکه موضوع نامه به صورت خاص گروه‌های کالایی ۲۱-۲۴ را در برمی‌گیرد لغو نامه مزبور تبعات و ایستاییهایی را برای واحدهای تولیدی ایجاد خواهد کرد که مسئولیت هرگونه تاخیر در ترخیص کالاهای اساسی گروه ۲۱ ،مواد اولیه و واسطه‌ای تجهیزات و لوازم یدکی مرتبط با خطوط تولید واحدهای تولیدی مشمول گروههای ۲۱-۲۴ مستقیما متوجه آن دفتر خواهد بود.

 

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گمرک گمرک ایران گمرک بازرگان گمرک شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان سرود بیمه می‌شوند

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری که همراه با مدیرکل دفتر موسیقی به استان فارس و شهر شیراز داشتند، درباره ظرفیت‌های این استان در حوزه سرود گفت: استان فارس و شهرستان‌های اطراف آن ظرفیت ویژه‌ای در بحث سرود دارند و بسیاری از گروه‌های درجه یک کشوری ما در این استان حضور دارند. ظرفیت بسیار خوبی است و به جرات می‌توان گفت استان فارس یکی از قطب‌های سرود کشور است.

داوران مرحله استانی جشنواره سرود فجر معرفی شدند

او در ادامه به جلسه‌ای که با هنرمندان استان فارس داشتند اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با اساتید و هنرمندان هنر موسیقی استان فارس با مدیرکل دفتر موسیقی داشتیم، فعالان حوزه سرود نیز حضور داشتند و دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا موانع و مشکلات این دوستان را به زودی برطرف کنیم.

مسئول دفتر اداره کل موسیقی ارشاد همچنین گفت: بحث آموزش نیز در این جلسه مطرح شد که به زودی در کلیه مقاطع مختلف گروه‌های سنی این امر فعال خواهد شد. علاوه بر این ازآنجایی که معمولا گروه‌های سرود در هیچ رسته‌ای از هنر جای داده نمی‌شوند، لذا پیگیری‌هایی برای حل مشکل بیمه آنها صورت گرفته و در سال جاری بیمه اهالی سرود نیز انجام خواهد شد.

جلیلی در پایان تصریح کرد: بحث حمایت از گروه‌ها در امر تولید نیز در این جلسه عنوان شد که به زودی طی پروتکلی آن را آماده می‌کنیم و در سال 1403 در سیستم دفتر سرود اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی