Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@02:37:13 GMT

بازگشت ترابی و سرلک به روزهای خوب

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۱۱۰۰

نیمه دوم بازی پرسپولیس و فولاد، مهدی ترابی و میلاد سرلک روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

برخلاف نیمه اول، ملی پوشان پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش طرفداری، وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک به عنوان سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس از ۱۰ تا ۲۰ مهر در اردوی تیم ملی حضور داشتند و تنها دو جلسه با تیم تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی چون ۱۵ و ۲۰ مهر بازی داشت تمرینات سبکی برگزار شده بود. آن هم در حالی که سرخ‌های ملی پوش تا قبل از اردو تمرینات پرفشاری داشتند و حتی بدنسازی کرده بودند.

در همین فاصله ۱۰ روزه اما سرخ ها تمرینات پرفشارتری داشتند. تمرینات سبک، بالانس و میزان آمادگی بدنی آنها را کاهش داده بود. همه این مسائل دست به دست هم داد تا ترابی و سرلک از شرایط بازی خارج شده و نتوانند به هیچ وجه در حد و اندازه های خود ظاهر شوند و وحید امیری هم به خاطر خستگی از روزهای خوبش فاصله داشت. به ویژه مهدی ترابی که به نظر می رسید از نظر روحی نیز تحت تاثیر ناآمادگی اش قرار گرفته است. چرا که نه در تیم ملی بازی کرد و نه در پرسپولیس درخشید.

در 45 دقیقه ابتدایی بازی با فولاد نیز چیز خاصی از سرلک و ترابی ندیدم اما در نیمه دوم ورق برگشت و مهدی ترابی و سرلک توانستند تا حدی روزهای خوبشان را تکرار کنند. ترابی طی دو فصل اخیر نشان داده هروقت روی فرم باشد پرسپولیس نیز روز خوبی خواهد داشت و همین روند خوب یک نیمه ای او کافی بود تا پرسپولیس هم بتواند فولاد را در خانه اش شکست دهد.

از این رو یحیی و هواداران پرسپولیس امیدوارند با ادامه این روند شاهد نتایج بهتری از سوی پرسپولیس در بازی های پیش رو باشند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی مهدی طارمی آقای گل فعلی لیگ پرتغال کریستیانو رونالدو موضعش درباره سولسشر را مشخص کرد سایه سنگین زیدان روی سر مربیان تحت فشار؛ از سولسشر و پوچتینو تا دشان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام