Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی نیستم. فکر می‌کنم عملکرد ما در نیمه اول خوب بود و ما موقعیت خوبی داشتیم که از رئال مادرید پیش بیفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم که اگر رئال مادرید به گل اول برسد، با توجه به سبک دفاع کردن این تیم، بازگشت به بازی کار دشوار و پیچیده‌ای خواهد بود. فرصت گلزنی زیادی برابر رئال مادرید نداشتیم و در ارسال پاس‌های آخر خوب نبودیم. البته موقعیت سرجینو دست خیلی مهم بود و ما با گلزنی برابر رئال مادرید می‌توانستیم شرایط بازی را تغییر دهیم.

کومان در ادامه گفت: وینیسیوس جونیور سرعت فراوانی دارد، اما ما در نیمه دوم توانستیم جریان بازی را بیشتر کنترل کنیم. وقتی در خانه مقابل رئال مادرید مغلوب می‌شوید به سختی می‌توانید درباره نکات مثبت صحبت کنید. عملکرد تیم در نیمه اول خوب بود و البته جریان بازی بسیار نزدیک بود. وقتی در الکلاسیکو می‌بازید، بیشتر از ۳ امتیاز از دست می‌دهید. من این موضوع را درک می‌کنم، اما نمی‌توانیم روحیه خودمان را از دست بدهیم. چهارشنبه بازی دیگری داریم و رقابت برای قهرمانی بسیار طولانی است.

سرمربی بارسلونا افزود: ممکن بود ما با یک گل از رئال مادرید پیش بیفتیم، اما شرایط برعکس شد و تیم حریف گل اول را زد. اگر ما زودتر گل زده بودیم، جریان بازی تغییر می‌کرد. ما پیشرفت کرده ایم و حالا در آستانه کسب پیروزی در یک بازی بزرگ هستیم. 

بیشتر بخوانید

بارسلونا یک - رئال مادرید ۲/ کاتالان‌ها بدون مسی حرفی برای گفتن نداشتند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید باشگاه بارسلونا الکلاسیکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی