Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد کسری بودجه در مجلس وجود دارد اما بنابر سخنان مقام معظم رهبری تغییراتی در ساختار بودجه اعمال می‌شود که سال ۱۴۰۱ سالی امیدوار کننده در زمینه بودجه است‌.

وی افزود: اتفاق خیلی خوبی که در کشور افتاد تحقق بودجه ۱۳۹۹ قبل از ارائه بودجه ۱۴۰۰ بود که این برای اولین بار در کشور و مجلس اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در استان‌های مختلف، تصریح کرد: این کار رئیس جمهور بسیار شایسته است که امیدواریم هر چه زودتر سفری هم به اصفهان داشته باشند تا با مشکلات استان آشنایی کامل پیدا کنند.

محمودی با توجه به اینکه فرماندار اسبق شهرضا استاندار جدید اصفهان شد، بیان داشت: از انتخاب استاندار جدید بسیار خرسندیم چرا که وی آشنایی و شناخت کافی نسبت به شهرستان شهرضا دارند.

نگاه استاندار جدید اصفهان استانی باشد

وی عنوان کرد: درخواست ما از استاندار جدید در جلسه این بود که نگاهشان استانی باشد نه تنها فقط شهر اصفهان و انتظار نداریم که تمام مشکلات شهرستان‌ها حل شود چرا که این امکان پذیر نیست اما حداقل چهار مشکل اساسی هر شهرستان مورد بررسی و حل قرار بگیرد.

نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس دو نقش از ایران نشان داده شد که یکی با رنگ سبز به معنای توزیع امکانات مناسب و دیگری قرمز به معنای ارائه امکانات کم بود که دقیقاً جنوب استان اصفهان به رنگ قرمز بود که این به معنای نگاه نامناسب مسئولین استانی به شهرستان بوده است.

کارشکنی‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شده است

محمودی با توجه به مشکلات به بار آمده در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا، بیان کرد: چرا دستگاه ام آر آی که با هزاران هزار مشکل در شرایط تحریمی وارد شهرستان شد و جدیداً راه اندازی شده بود، هلیوم دستگاه دچار مشکل شود هر شخصی که باعث شده این مشکل برای دستگاه به وجود بیاید باید پاسخگو باشد که نیاز به ورود دادستان شهرستان دارد.

وی در ادامه افزود: همچنین دستگاه ماموگرافی که در شرایط بسیار سخت وارد شهرضا شد چرا اکنون باید آب تا نصف این دستگاه رفته باشد.

نماینده شهرضا با اشاره به دیگر فاجعه رخ داده در بیمارستان، گفت: خبردار شدیم که به میزان یک میلیارد تومان داروی فاسد شده از زمان‌های گذشته در بیمارستان پیدا شده، اینها چرا باید در این شهرستان اتفاق بیفتد اگر کارشکنی دارد انجام می‌شود باید از آن افراد شناسایی شوند تا پاسخگو باشند.

کد خبر 5334786

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بیمارستان دستگاه ام آر آی ماموگرافی دارو ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی استاندار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت