Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:01:50 GMT

آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان جمهوری

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۴۰۴

آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱:۳۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک واحد تجاری واقع در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: پیرو تماس ها پنج دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه دو نردبان هیدرولیکی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر می شوند و مشاهده کردند واحد سه طبقه تجاری که دارای سقف شیروانی بوده و طبق مشاهدات به جهت ابزار به کار رفته در این واحد تجاری؛ ساختمان قدمت زیادی داشته است.

ملکی اظهار کرد: در طبقه سوم این واحد پنج باب مغازه که در صنف تولید کیف و کفش مشغول به کار بودند قرار داشت کامل شعله ور بود و آتش به سقف‌های چوبی داخل شیروانی نیز سرایت کرده بود.

وی عنوان کرد: زمانی که نیروها به محل رسیدند تمام سقف ها و بخش هایی از طبقه سوم شعله ور بود و دود حاصل از این آتش از فواصل زیادی قابل رویت بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با ملاحظاتی که وجود داشت از طریق نردبان الکترونیکی و با احتیاط کامل به داخل ورود کردند و آتش را تحت کنترل خود درآوردند؛ بخشی از سقف ها تخریب شد و بخشی از سقف های شیروانی به دلیل حرارت و شدت آتش سوزی بخشی از سقف ها تخریب شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: یک نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و تحت درمان قرار گرفت؛ خوشبختانه از سرایت آتش به بقیه مغازه ها و ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

کد خبر 5335168

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی جلال ملکی آتش سوزی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی گردشگری آتش سوزی بنیاد شهید و امور ایثارگران حکم انتصاب نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی موزه زنان سرپرست خانوار صنایع دستی ویروس کرونا شهرداری وضعیت معابر آتش نشانی سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری