Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بابک فرشباف در این زمینه اظهار کرد افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی انتظامی این استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سرشاخه و عنصر اصلی اخلال در نظام اقتصادی با پوشش ورود کولر گازی به کشور شدند.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مأموران امنیت اقتصادی مشخص شد که متهم در پوشش شرکت وارداتی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی عرضه و تقاضا اقدام به دریافت ارز جهت واردات کالا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: اتهام این فرد، عدم اجرای تعهدات ارزی مربوط به تولیدکنندگان و واردکنندگان و اخلال در نظام اقتصادی ارزی بانکی بوده است.

سرهنگ فرشباف اظهار کرد: متهم اصلی این پرونده که مدیرعامل این شرکت بود، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی دستگیر شد.

وی گفت: کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت میزان تخلفات ارزی صورت گرفته را ۶۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کد خبر 5335265

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مفاسد اقتصادی ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی