Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@17:30:49 GMT

قوی‌ترین مردان خراسان رضوی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۷۰۲۸

قوی‌ترین مردان خراسان رضوی معرفی شدند

رقابت‌های قهرمانی قوی‌ترین مردان خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر به میزبانی درگز برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های قهرمانی قوی‌ترین مردان خراسان رضوی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی درگز و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. در این رقابت‌ها ۱۶ ورزشکار در آیتم‌های اسکات تعادلی ۳۰۰ کیلوگرم فاصله ۲۰ متر، الوار ۳۰۰ کیلوگرم فاصله ۲۰ متر،حرکت سه گانه (دمبل ۵۰ کلیوگرم ، اکسل ۱۰۰ کیلوگرم ، کنده ۱۱۰ کیلوگرم )، لیفت شش ضلعی ۲۶۰ کلیوگرم به صورت تکرار و گوی  ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۴۰ و ۱۶۰ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند که در پایان مصطفی مقدم، دانیال پیل جو، سعید خیر آبادی ، سجاد هوشنگی، ایمان ایمانی و محمد صفاییان به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور سروش پورآزاد رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام، فرماندار و شهردار درگز و نیز برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد از نفرات برتر و عوامل برگزاری مسابقات تجلیل شد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: درگز مسابقه قوی ترین مردان بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان