Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان معروف به "علی بلژیکی" ۹ قبضه سلاح کمری و ۱۶ خشاب مربوطه کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان "کازرون" فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند معروف به "علی بلژیکی" با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور "کوه‌چنار-کازرون" اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

3 باند قاچاق سلاح در ایلام متلاشی شد/ کشف 61 قبضه سلاح و دستگیری 50نفرباند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای آذربایجان غربی منهدم شدکشف 283 قبضه سلاح در عملیات انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن 9 قبضه سلاح کمری و 16 خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/424/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق سلاح قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان همچنین از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز