Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از به تعویق افتادن حقوق برخی پاکبانان شهرداری کمال شهر مطلع شدیم.

یکی از این پاکبانان می گوید: برخی از ما چهار ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم و وقتی علتش را از پیمانکار می پرسیم جوابی درستی به ما نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پیش تر این موضوع را با یک منبع آگاه در شهرداری کمال شهر درمیان گذاشته بودیم و او نیز از اجرای تعهدات شهرداری در قبال پیمانکار مربوطه خبر داده بود.

هرچند بارها به این موضوع پرداخته بودیم اما به درخواست پاکبانان برای پیگیری بیشتر ماجرا را با رئیس شورای اسلامی کمال شهر مطرح کردیم.

محسن افشار در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در دوره قبلی شورا قرارداد پاکبانی با صد و پنج نفر منعقد می شود که تنها پنجاه نفر از آنان در سطح شهر مشغول رفت و روب هستند و سایر این افراد در استانداری و فرمانداری فعالیت می کنند.

او افزود: تعداد کم پاکبانان باعث شده است که پاکیزگی شهر هم به صورت مطلوب انجام نشود.

رئیس شورای شهر کمال شهر گفت: اوضاع مالی شهرداری خوب نیست و ما نتوانسته ایم هزینه های پیمانکار را تامین کنیم.

او افزود: شهرداری باید به دنبال پیمانکاری با درجه بالا باشد که اگر در پرداختی به او دچار اختلال شدیم بتواند حقوق پاکبانان را پرداخت و بعدا از ما دریافت کند.

افشار گفت: لغو ارائه جواز به اراضی قولنامه ای بخش قابل توجهی از درآمد شهرداری کمال شهر را کاهش داده است.

او افزود: اواسط یا اواخر آبان ماه قرداد جدیدی برای جذب نود پیمانکار منعقد می شود که امیدواریم از طریق آن بتوانیم مشکل پاکبانان را حل کنیم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق کارگران پاکبانان شهرداری معوقات کارگران شهرداری کمال شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی