Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@03:40:14 GMT

تلنگر ناخواسته اسکوچیچ به لژیونرها

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۱۸۵

تلنگر ناخواسته اسکوچیچ به لژیونرها

ایران اکونومیست- درست چند روز پس از اظهار نظر اسکوچیچ، ستاره‌های تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات باشگاهی خوش درخشیدند.

 چند روز قبل بود که دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های کروات اعلام کرد بازیکنان ایرانی از لحاظ تاکتیکی ضعف زیادی دارند. همین اظهار نظر باعث شد تا مهدی طارمی در توییتی به صورت غیر مستقیم نسبت به این مساله واکنش دهد و مقابل سرمربی تیم ملی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و در این هفته، شاهد درخشش خیره‌کننده بازیکنان لژیونر در تیم‌های باشگاهی‌شان بودیم. مهدی طارمی مقابل توندلا در لیگ پرتغال هت‌تریک کرد و آقای گل لیگ پرتغال شد. سردار آزمون در لباس تیم زنیت بعد از ۹ هفته ۲ گل زیبا با ضربه سر زد و از بحران خارج شد.

اللهیار صیادمنش گلی زیبا برای تیم زوریا لوهانسک اوکراین به ثمر رساند. این گل از روی پاس شهاب زاهدی به دست آمد. در فوتبال یونان کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی پس از مدت‌ها برای تیم آاِک آتن گلزنی کردند. صادق محرمی در لیگ کرواسی بهترین بازیکن دیناموزاگرب مقابل ایسترا بود و بیشتر از هر بازیکن دیگری دریبل موفق داشت.

 

علیرضا جهانبخش هم در لیگ اروپای روز پنجشنبه یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند و در دیدار اخیر تیمش هم استراحت کرد و به میدان نرفت.

رایان تفضلی در لباس تیم ویکامب انگلیس نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در جریان پیروزی ۲ بر یک تیمش در لیک یک انگلیس زننده هر ۲ گل بود. بختیار رحمانی هم در سوئد توانست یکی از پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند تا حتی بازیکنان لژیونری که در تیم ملی جایی ندارند هم عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشند.

 ایرنا

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد