Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@01:48:34 GMT

قیمت خرید نهال گردو چگونه مشخص میشود؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۸۵۶

قیمت خرید نهال گردو چگونه مشخص میشود؟

آیا می‌دانید قیمت نهال گردو به چه عواملی بستگی دارد و بهترین نهال‌ها چه میزان باردهی دارند؟

یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت نهال گردو "پربازده" بودن آن است. پربازده بودن به معنای کیفیت محصول نهایی و بازدهی بیشتر است. در میان انواع نهال گردو، برخی از نهال‌های گردو از کیفیت و باردهی بیشتری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نهال گردو کانادایی ارغوان، نهال گردو ژنوتیپ ۷، نهال گردو چندلر و نهال گردو فرنور برای کاشت بهترین گزینه‌ها هستند. 

میزان باردهی درخت گردو به نوع نهال گردو بستگی دارد و هرچه نهال گردوی بهتری را انتخاب کنید باردهی آن بیشتر می‌شود. در ادامه میزان باردهی چند نمونه از پرطرفدارترین نهال‌های گردو را بررسی می‌کنیم.

نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی در ارتفاعات ۰ تا ۲۵۰۰ متر از سطح دریا با فاصله ۷*۷ کاشته می‌شود. از سال اول شروع به باردهی می‌کند و میزان باردهی نهال گردو کانادایی بیش از ۱۰ تن در هر هکتار است.

نهال گردو ژنوتیپ

نهال گردو ژنوتیپ ۷ ارغوان در ارتفاعات ۰ تا ۲۵۰۰ متری از سطح دریا با فاصله ۷*۷ کاشته می‌شود. نهال گردو ژنوتیپ از سال اول شروع به باردهی می‌کند و در زمان بلوغ به بیشترین میزان باردهی خود می‌رسد که تا ۱۰ تن محصول در یک هکتار می‌توانید برداشت کنید.

نهال گردو چندلر: در ارتفاعات ۰ تا ۱۵۰۰ متری از سطح دریا با فاصله ۷*۷ کاشته می‌شود. نهال گردو چندلر از سال اول شروع به باردهی می‌کند و در سال چهارم به باردهی اقتصادی می‌رسد. میزان باردهی درخت گردو چندلر حدوداً ۸ تن در هکتار است.

نهال گردو فرنور: در ارتفاعات ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متر از سطح دریا با فاصله ۷*۷ کاشته می‌شود. نهال گردو فرنور از سال اول باردهی دارد و در سال چهارم به باردهی اقتصادی می‌رسد. میزان باردهی نهال گردو فرنور در هکتار در حدود ۸ تن است.

نهال گردو تویسرکان: یکی از انواع برتر نهال گردوی ایرانی است که در ارتفاعات ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود. این نهال گردو در حدود ۵  تن محصول در هکتار دارد و قیمت آن مناسب است.

قیمت نهال گردو به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت نهال گردو به نوع پیوندی و بذری آن بستگی دارد. انواع نهال گردو پیوندی نسبت به نهال گردو بذری قیمت بالاتری دارند زیرا کیفیت و مقاومت بیشتری دارند.

دومین نکته در تخمین قیمت نهال گردو، سن نهال گردو است. هرچه سن نهال بیشتر باشد از قیمت کمتری برخوردار است، زیرا شادابی و تازگی ابتدایی را نداشته و دیرتر می‌تواند با محیط جدید سازگار شود.

قیمت انواع نهال گردو پرطرفدار در سال ۱۴۰۰

نهال گردو کانادایی ارغوان (۲ ساله) ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

قیمت نهال گردو ژنوتیپ ۷ ارغوان (۲ ساله) ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

قیمت نهال گردو چندلر (۲ ساله) ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

قیمت نهال گردو فرنور (۲ ساله) ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

قیمت نهال گردو تویسرکان ۸۰.۰۰۰ تومان است.

نکته مهم در زمان خرید نهال گردو این است که قیمت نهال گردو باکیفیت آن ارتباط مستقیم دارد. برخی از نهال‌ها که قیمت بالاتری دارند باردهی بیشتری نیز دارند. البته حتماً از نهالستان‌های معتبر نهال گردو خریداری نمایید تا مبلغ بیشتری برای افزایش سود سودجویان که قیمت را بی‌دلیل بالا می‌کشند نپردازید.

چگونه از قیمت نهال گردو اطلاع پیدا کنیم؟

محدوده قیمت فروش انواع نهال گردو در کشور متفاوت است. زیرا با توجه به کیفیت و نوع نهال، هزینه تولید و پرورش آن‌ها نیز متفاوت است.

یکی از تفاوت‌های مهم بین نهالستان ارغوان نهال و دیگر مراکز فروش نهال گردو، قیمت مناسب انواع نهال نسبت به رقبا است. انواع نهال‌ها زیر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی تولید می‌شوند و همراه شناسنامه، گواهی بهداشت و قرنطینه به فروش می‌رسند. با مراجعه به سایت نهالستان ارغوان و یا تماس با کارشناسان مجموعه می‌توانید از قیمت روز نهال گردو مطلع شوید.

نحوه خرید نهال گردو

باغداران زیادی برای سرمایه‌گذاری و کسب سود، بر روی نهال گردو سرمایه‌گذاری می‌کنند که علت آن در باردهی زیاد، زود بازدهی و تقاضای بالا برای گردو است. در نظر داشته باشید که برای خرید بهترین نوع نهال گردو باید به منطقه کاشت توجه کنید و سپس قیمت را موردتوجه قرار دهید.

نهالستان ارغوان نهال با سال‌ها تجربه درزمینهٔ تولید و پرورش انواع نهال، کلیه انواع ارقام نهال را به سراسر کشور در کمترین زمان ارسال می‌کند. کلیه ارقام همراه با شناسنامه و ضمانت بازگشت نهال ارسال می‌شوند که دلیل بر اطمینان از کیفیت بالای نهال‌ها است.
نهال گردو را در کمترین زمان و باقیمت مناسب در باغ خود تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نهالستان ارغوان نهال سر بزنید و صفحه نهال گردو را بررسی کنید تا با انواع نهال گردو، مشخصات و قیمت آن‌ها آشنا شوید. همچنین می‌توانید برای استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان نهالستان ارغوان تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۴۱۸۳۶۵۳۵

ارتباط در واتساپ: ۰۹۱۴۱۸۳۶۵۳۵

منبع: nahalarghavan.com

کد خبر 1566915

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ۱۵۰ ۰۰۰ تومان نهال گردو ژنوتیپ نهال گردو فرنور نهال گردو چندلر انواع نهال گردو قیمت نهال گردو میزان باردهی ارغوان نهال سال اول نهال ها ۲ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748250

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد