Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:48:57 GMT

نخستین لیگ بین‌باشگاهی کونگ‌فو در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۹۸۰

نخستین لیگ بین‌باشگاهی کونگ‌فو در قم آغاز شد

حسن عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: نخستین دوره لیگ بین باشگاهی کنگ فو استان قم در دو رده سنی از امسال آغاز شده و تلاش می شود به صورت مستمر هر سال برگزار شود.

رییس هیات کنگ‌فو استان قم اضافه کرد: لیگ بین باشگاهی کونگ فو کاران، باشگاه ورزشی k-۱ ، با همکاری هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم و با حضور ۹ تیم با حضور ورزشکاران حرفه ای استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: در این رقابت ها ۵ تیم در رده سنی بزرگسالان و ۴ تیم در رده سنی نوجوانان برای کسب مقام های برتر با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیات کنگ‌فو استان قم اظهار داشت: نخستین لیگ بین باشگاهی کونگ فو قم به شکل متمرکز و در دو هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد کونگ فو کاران حرفه ای و سازماندهی شده استان قم نیز، ابراز کرد: طبق آخرین آمار هیات پزشکی ورزشی قم هم اکنون یکهزار و ۲۲۴ کونگ فو کار حرفه ای خانم و آقا در این استان فعالیت ورزشی دارند./

برچسب‌ها فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی قم هفته وحدت فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی قم هفته وحدت فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی قم هفته وحدت فدراسیون ورزش های رزمی لیگ بین باشگاهی استان قم کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها