Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

جشن پیروزی رئالی ها در فضای مجازی پس از شکست بارسا/ ژست جالب بازیکن سپاهان پس از کسب سه امتیاز مثبت

کریستین رونالدو بازیکن تیم منچستر یونایتد با انتشار تصویری از خودش در فضای مجازی نوشت:

" گاهی اوقات نتیجه آن چیزی نیست که ما برای آن می‌جنگیم. گاهی اوقات نمره آن چیزی نیست که ما می‌خواهیم؛ و این فقط بر عهده ماست، زیرا هیچ کس دیگری مقصر نیست. طرفداران ما بار دیگر در حمایت دائمی خود شگفت انگیز بودند. آن‌ها لیاقت بهتر از این را دارند، بسیار بهتر، و ما باید به آن‌ها برسیم. زمان آن هم اکنون است! "

محمد صلاح بازیکن مسلمان مصری تیم لویرپول عکسی متفاوت از خودش را به اشتراک گذاشت و در توصیف آن نوشت:

" با این تیم برد باید همیشه تنها گزینه باشد "

پل پوگبا بازیکن سیاهپوست تیم منچستر یونایتد عکسی از خودش در زمین بازی را منتشر کرد و نوشت:

"هیچ زمانی نیست که از خودمان شرمنده شویم بر می خیزیم قدم بر میداریم و روز بعد را بهتر می سازیم "

حسین حسینی بازیکن تیم استقلال با انتشار پستی درباره مصدومیتش و دلیل حضور نیافتنش مقابل ذوب آهن نوشت.

"ممنون از پیام هاتون خدا رو شکر بهترم
یه مصدومیت از بازی های اسیایی داشتم که متاسفانه نشد ادامه بدم...
دم تک‌تک‌ بچه ها گرم که خوشحالتون کردن
مبارکتون باشه "

دیوید دخیا دروازه‎بان تیم منچستر یونایتد نیز در آخرین پست مجازی خود متنی را برای هوادارانش قید کرد.

" من درد طرفدارانمان را احساس می کنم ، شما همه چیز را به تیم می دهید و ما نیز باید همین کار را انجام دهیم. من عاشق این باشگاه هستم و ما این عملکرد را نمی پذیریم. "

فدریکو والورده بازیکن تیم رئال مادرید عکسی از خودش را در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت و نوشت:

" خوشحالم برای تیمی که تمام تلاش خود را کرد و ما سه امتیاز را به خانه بردیم ، اما ناراحتم از ضربه ای که باعث شد چند روز را از زمین بیرون بگذرانم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم به پیروزی ها ادامه دهیم و در اوج بمانیم"

میثم مجیدی بازیکن تیم آلومینیوم اراک جشن تولدش را به تصویر کشید و برای هوادارانش نوشت:

" پیشکش میکنم عشق دوستی و مهربانی را به قلبهایی که جز دوست داشتن چیزی نیاموخته اند تقدیم به دوستان عزیزم
ممنون از اینکه روز تولدم بیادم بودید از خداوند بزرگ صحت و سلامتی و عشق و امید و عزت نفس برای‌شما خواهانم
یه تشکر ویژه میکنم خدمت پرسنل رستوران کوهستان بابت تمام زحماتشان و شب فوق العاده ای که برای من ساختن"

میلاد زکی پور بازیکن تیم گل گهر سیرجان ویدئویی از گلی که برای این تیم در دروازه کاشته است را منتشر کرد و برای افتخار آفرینی اش خدا را شکر کرد.

" خدارو شکر "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی فوتبالیست ایرانی فوتبالیست معروف بازیکن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد

رضا یعقوبی گفت: پیرو گزارش پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی ۵ صفحه مجازی صادر ‌و گردانندگان آن ها تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، افزود: برابر رصد و پایش فضای مجازی که به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می شود، با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی ۵ صفحه که در شبکه های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می کردند، شناسایی شدند و فورا صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضایی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرائم ارتکابی ادامه یابد‌.

وی با اشاره به اینکه بایستی سلامت ذهن و روح افراد و به ویژه کودکان و نوجوانان به هر طریق ممکن از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ شود، به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد: فعالیت آن ها در فضای مجازی مورد رصد و ردیابی مستمر واقع شده و با هر عمل غیر اخلاقی و مجرمانه از قبیل انتشار تصاویر مستهجن، مبتذل، توهین و تهدید و قدرت نمایی در فضای مجازی که امنیت روحی، روانی، اخلاقی و جسمانی افراد و جامعه را به خطر بیندازد، برابر قانون برخورد می شود. 

یعقوبی با اشاره به ماده ۷۴۲ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی افزود: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک فضای مجازی را بستری برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان قرار دهند و به طور قطع قضات محاکم قضایی زرند نیز آرای بازدارنده ای برای مجازات این افراد صادر خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر