Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور تمامی اعضا برگزار شد

به گزارش برنا؛ روز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰، جلسه‌ی شورای عالی با حضور تمامی اعضا و به ریاست کریم همتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف توسط رئیس جمعیت ارائه شد؛ کریم همتی راه اندازی بیش از ۶ هزار خانه هلال - ساماندهی و شناسایی موقوفات - اصلاح ساختار شرکت های زیرمجموعه - شارژ انبارهای امدادی، نوسازی و اورهال کردن ناوگان بالگردی و خودرویی - تبدیل وضعیت ۸۰۰ نفر امدادگر دارای درجه ایثار و واردات بیش از صد میلیون دُز واکسن کرونا به همراه عملیات‌های امداد و نجات در زلزله های سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد، زلزله چهارمحال و بختیاری و اندیکا در خوزستان را از مهم ترین اقدامات انجام شده طی دوسال گذشته عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به این سازمان غیردولتی را شاخصه و نمود حرکت مثبت در دوسال گذشته دانست.

در ادامه این جلسه و به پیشنهاد نمایندگان رئیس جمهور به منظور تعیین رئیس جدید یا تثبیت مدیریت مقرر شد ضمن دعوت از کاندیداهای ریاست جمعیت طی یک هفته آینده مقدمات برگزاری انتخابات در شورای عالی انجام و دو نفر به رئیس جمهور معرفی شوند. با توجه به اینکه استعفا فقط به رئیس جمهور داده می شود خبر تصویب استعفا در شورای عالی وجاهت قانونی ندارد و تا تعیین و یا تثبیت مدیریت، کماکان دکتر همتی سکاندار جمعیت هلال احمر خواهند بود.

لازم بذکر است پیش‌تر برخی منابع خبری از پذیرش استعفای رئیس جمعیت توسط شورای عالی هلال احمر خبر داده بودند که بدین‌وسیله اصلاح می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر واردات امداد و نجات زلزله چهارمحال و بختیاری هلال احمر سرمایه انتخابات رئیس جمهور هلال احمر شورای عالی جمعیت هلال احمر شورای عالی رئیس جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی