Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@02:01:28 GMT

آتش سوزی مجدد در تقاطع استانبول

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۵۵۵۲

علی همه خانی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با شروع حریق در این محل بلافاصله در اطراف محدوده حادثه حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده خیابان جمهوری بعد از تقاطع استانبول (منطقه ۱۲) طبقه سوم پاساژ مرکزی مربوط به تولیدی پوشاک مجددا دچار حریق می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه خانی گفت: بلافاصله تیمی‌های منطقه ۱۲ پلیس راهور تهران بزرگ بهمراه نیرو‌های امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.
وی افزود: گستردگی این حریق باعث محدودیت در تقاطع استانبول به سمت شرق شد و رانندگان به خیابان‌های اطراف جهت ادامه حرکت هدایت شدند.   بیشتر بخوانید: حضور به موقع پلیس در محل آتش سوزی تولیدی پوشاک
همه خانی از رانندگان خواست، هنگام مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و به مسیر خود ادامه دهند تا نیرو‌های امدادی و پلیس بتوانند ماموریت‌های خود را به موقع به سرانجام برسانند.
وی افزود: لازم به ذکر است این محل برای بار دوم است که دچار حریق می‌گردد و روز گذشته نیز در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد دچار حریق شده بود که با حضور عوامل آتش نشانی آتش مهار و با تلاش تیم‌های راهور حاضر درمحل ترافیک کنترل گردید.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور حریق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور حریق پلیس راهور تهران بزرگ همه خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد