Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، بر اساس گزارش سامانه اطلاعات راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، هم اینک محور اسالم به خلخال در این استان با بارش برف خفیف همراه است و رانندگان باید با تجهیزات ایمنی در این مسیر و سایر مناطق کوهستانی و برفگیر تردد کنند.

بنا به همین گزارش ، با توجه به اعلام اداره راهداری ، به دلیل تعمیرات پل کسما در محور فومن به پونل، تردد در این منطقه تا ساعت ۱۳ روز پنجشنبه هفته جاری، از کنارگذر پل انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق این گزارش ، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می باشد و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود اما به دلیل بارش باران، جاده ها لغزنده است. 

آسمان گیلان نیز هم اینک ابری و با بارش باران همراه است . دمای رشت امروز به حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید، شهرستان لنگرود با دمای حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین و منطقه دیلمان با حداقل منهای یک درجه سانتیگراد، سردترین نقاط استان گیلان طی امروز (سه شنبه) خواهند بود. 

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، از پرباران ترین استان های کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت تردد جاده ای گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت تردد جاده ای گیلان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است