Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت و فرماندار چهارباغ مامور شدند تا ظرف ضرب الاجلی ۱۰ روزه با توجه به راهبرد‌های مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت ، مشکلات و موانع یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در این استان  را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز افزود: حمایت از کالای ایرانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است از این رو ما نیز به عنوان کارگزاران این نظام با برنامه ریزی دقیق در جهت رفع موانع راه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اقدام کرده ایم.

او گفت: واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در این استان یک برند معروف ملی است که بیش از نیم قرن سابقه تولید و عرضه لوازم با کیفیت خانگی را در کارنامه دارد.

شهبازی با بیان اینکه بیش از هزار نفر در این واحد مشغول به کار هستند، گفت: مدیران و کارکنان این مجموعه با تعصب به خاک ایران زمین و حمایت از تولید کشور و تحقق و اجرای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مشکلات در راستای توسعه تولیدات دارند که در صورت رفع آن بیش از هزار نیروی کار جدید نیز به مجموعه اضافه می‌شود.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حل مشکلات لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد