Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:57:10 GMT

کنترل مجرمان حرفه‌ای در مازندران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۵۸۳

کنترل مجرمان حرفه‌ای در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در دومین جلسه ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای وسابقه دار، تامین امنیت را مطالبه عمومی از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی ذکر کرد وگفت:یکی از مولفه‌های تامین امنیت وحفظ حقوق شهروندان، کنترل مجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و خطرناک استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:هدف ازبرقراری جلسات ستاد نیز هم افزایی وهم اندیشی برای کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار است.

حجت الاسلام اکبری گفت: به‌منظور شناسایی، تشکیل بانک اطلاعاتی روزآمد، اطلاع از آخرین وضعیت حبس، رهایی و آزادی، اشراف اطلاعاتی و رصد اقدامات و سلب هرگونه تحرک و اقدام سوء، دستورالعمل اجرایی کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در اجرای بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون‌اساسی جمهوری اسلامی ایران صادرشده وکاملا مسیر راه را روشن کرده است و بایدتلاش‌ها مضاعف و اهداف ستاد با جدیت پیگیری و مصوبات اجرایی شود.

او افزود: همه هدف ما پیشگیری از تکرار جرم و افزایش هزینه ارتکاب جرم مجدد واصلاح رفتار‌های مجرمانه مجرمان سابقه دار، حرفه‌ای و خطرناک و ایجاد هماهنگی بین سازمان‌ها و نهاد‌هایی است که با این مجرمان در ارتباط هستند و دراین راستا پیگیر اجرای مصوبات درستاد‌های شهرستانی نیز هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران بر استفاده از تمامی ظرفیت ها، برنامه‌ریزی درست و اقدامات بهنگام و همچنین ارائه لیست مجرمان سابقه دار، حرفه‌ای وخطرناک تاکید کرد.

او گفت: جامعه باید برای مخلان نظم و امنیت عمومی ناامن شود و در این مسیر باید از تمامی ابزار‌ها و ظرفیت‌ها به خوبی بهره برد، کنترل مجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و خطرناک درکنار تصمیمات مدیریتی نیازمند پیگیری‌ها و اقدامات میدانی است که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مازندران کنترل مجرمان حرفه ای نظم و امنیت عمومی کنترل مجرمان حرفه ای سابقه دار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند