Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:49:27 GMT

پیگیری بیش از 1500 طرح در دست اجرا در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۶۹۸

پیگیری بیش از 1500 طرح در دست اجرا در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری از پیگیری یک هزار و 545 طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری بالغ بر 23 هزار و 629 میلیارد تومان در استان خبر داد.

 نادر اصغرپور با بیان این‌که با عملیاتی شدن طرح‌های یاد شده در مجموع زمینه اشتغال بیش از 43 هزار نفر فراهم خواهد شد، گفت: از 1545 طرح در دست اجرای استان، 936 طرح پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شش ماهه اول امسال هزار و 281 فقره جواز تأسیس صادر شده است که از این تعداد هزار و 157 فقره جواز تأسیس ایجادی و 124 فقره جواز تأسیس توسعه ای می باشد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان افزود: رشد 33 درصدی صدور جوازهای تأسیس در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، نشان از علاقه مندی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالین اقتصادی به سرمایه گذاری در شهرک های تخصصی است.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی در شهرستان های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان آباد می باشد.

اصغر پور اضافه کرد: ساخت ماشین آلات و تجهیزات، محصولات فلزی فابریکی، محصولات ازلاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیائی از جمله گروههای صنعتی بوده اند که بیشترین میزان صدور جوازهای تأسیس ایجادی را به خود اهتصاص داده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی؛ وی با اشاره به 124 جواز توسعه ای صادره در استان، گفت: میزان صدور جوازهای تأسیس توسعه ای در شش ماهه اول سال 1400، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 44 درصدی داشته و این امر توجه واحدهای صنعتی استان به افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی را می رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري سازمان صمت آذربایجان شرقی سرمایه گذاری صدور جواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی