Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: با رویکرد تمرکززدایی، اعزام مبلغ و آموزش‌های تخصصی با هدف دانش‌افزایی و مهارت‌آفرینی در حوزه‌های تبلیغی در مراکز کم برخوردار و مستعد در سراسر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در قدم اول در چهار منطقه سمیرم، شهرضا، لنجان و فلاورجان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران حوزوی برادران و خواهران و ائمه جمعه هر شهرستان، کمیته‌ای برای بررسی و رصد موضوعات و مسائل مورد نیاز شهرستان‌ها در حوزه خانواده، تعمیق ایمان و باور دینی، کودک و نوجوان و دیگر حوزه‌ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بعد از دریافت گزارش کمیته شهرستان‌های مختلف استان اصفهان، مبلغان متخصص متناسب با نیاز منطقه برای پیگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به منطقه هدف اعزام می‌شوند.

اهتمام ادامه داد: یکی از وظایف این کمیته، توجه ویژه برای تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است تا طلاب و مبلغان منطقه به صورت منسجم‌تر بتوانند وارد عرصه تبلیغ شوند و مطمئناً این کار با هدف ایجاد انگیزه و رویکرد تسهیل‌گری انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: یکی از اهدافی که ما در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به دنبال آن هستیم، تکریم و بزرگداشت چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهرستان‌های استان اصفهان است که با ایجاد مجمع طلاب و مبلغان ذیل مدیریت امام جمعه هر شهرستان انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته از آیت‌الله شیخ حسین مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام شیخ مهدی مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا فیروزیان، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی و مرحوم آیت‌الله مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغ در اصفهان تجلیل شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان تبلیغات چهره های ماندگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس فارس اصفهان فارس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه