Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز استان قزوین در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اظهار داشت: در سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز استان قزوین در کلیه شهرهای استان برگزار می‌شود که در این یادواره برنامه‌هایی در گرامیداشت یاد و خاطره 270 دانش‌آموز شهید استان در انقلاب و دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با خواندن بیانیه بسیج دانش‌آموزی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته در سراسر استان آغاز خواهد شد و دومین برنامه ما در این هفته حضور در گلزار شهدا، غبارروبی مزار شهدا و تجدید عهد و پیمان با شهدا در ساعت 8 صبح روز شنبه 8 آبان‌ماه خواهد بود.

سرباز همچنین از اجرای برنامه برنامه زنگ «ایثار و شهادت» در کلیه مدارس استان قزوین در روز شنبه آینده خبر داد و گفت: این برنامه در شهرستان قزوین به صورت نمادین در مدرسه پاسداران برگزار خواهد شد. همچنین بعد از این برنامه هم در ساعت 10 صبح همین روز اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی در کلیه شهرهای استان با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در سرتاسر استان دیدار خواهند کرد.

برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود»

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) در بخش دیگری از این گفت‌وگو از برگزاری پویش دانش‌آموزی «آمریکا باید از منطقه برود» خبر داد و گفت: این پویش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راه خواهد افتاد و دانش‌آموزان هم‌استانی و بسیجی محتواهای مرتبط با این شعار را برای سایت و کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی ارسال می‌کنند.

"نذر هوشمند" توسط سازمان بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می‌شود46 گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین برای مبارزه با کرونا وارد عمل شدند"ترویج مکتب سلیمانی" محور اصلی برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در قزوین است

سرباز افزود: همچنین از دیگر برنامه‌های این هفته تجلیل از معلمان و دست‌اندرکاران درس آمادگی دفاعی در سطح مدارس استان قزوین است و در این مراسم از دانش‌آموزان، دبیر و فرهنگیان نمونه در این حوزه هم تقدیر خواهد شد.

وی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را حسن ختام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی دانست و ادامه داد: با توجه به تغییر رنگ‌بندی کرونایی برخی شهرهای استان در 2 روز گذشته منتظر نظر نهایی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا برای تعیین زمان و مکان برگزاری نهایی این مراسم در شهرهای زردرنگ و نارنجی‌رنگ استان هستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استانداری قزوین یوم الله 13 آبان بسیج دانشجویی استانداری قزوین یوم الله 13 آبان برنامه های هفته بسیج دانش آموزی سازمان بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی شهرهای استان استان قزوین خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد