Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک اوکراین توانست به روند خوبی که در پیش گرفته ادامه دهد. این بازیکن پس از گلزنی برای تیم خود در لیگ کنفرانس، روز یکشنبه برای دومین بازی متوالی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا در قامت یک مهاجم گلزن ظاهر شود.

صیادمنش ۲۰ ساله در دیداری از هفته دوازدهم رقابت های لیگ اوکراین و در مصاف با کولوس قدر پاس عرضی و زمینی شهاب زاهدی را دانست و با ضربه ای مطمئن، توپ را به تور دروازه حریف چسباند و بازی نیز با همین یک گل به سود زوریا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت اوکراینی football۲۴ پس از پایان هفته دوازدهم لیگ این کشور، اقدام به انتخاب ترکیب منتخب هفته کرد که نام اللهیار صیادمنش نیز در بین ۱۱ بازیکن برتر هفته گذشته دیده می شود.

رسانه اوکراینی درباره صیادمنش نوشت: مهاجم زوریا در دیدارهای اخیر فرم خوبی به دست آورده و عملکرد رضایت بخشی را از خود نشان می دهد. در بازی زوریا – کولوس فرصت های بسیار کمی بود اما صیادمنش با استفاده از پاس در عرض هموطنش شهاب، سهم خود را از گلزنی در این بازی به دست آورد.

قرارداد صیادمنش با زوریا در زمستان پیش رو به پایان می رسد و گفته می شود این باشگاه قصد ندارد با پرداخت ۳ و نیم میلیون یورو قرارداد اللهیار را قطعی کند و او باید مجددا به فنرباغچه برگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زوریا لوهانسک اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر منتخب هفته در جهان

عکاس: منابع خارجی

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر