Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@13:09:01 GMT

زاکانی بخشنامه خودش را هم زیر پا گذاشت!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۱۹۳

زاکانی بخشنامه خودش را هم زیر پا گذاشت!

علیرضا زاکانی در حالی روز دوم آبان ماه حسین حیدری دامادش را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرد، که خود پیش از آن به کارگیری نیروی انسانی جدید حتی به صورت رایگان را ممنوع کرده بود.

به گزارش انتخاب، علیرضا زاکانی شهردار تهران در توییتر در توجیه این اقدام خود نوشت: «آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی باشهرداری ودریافتی ازآن نخواهد داشت وصرفا ازتجربه ودانش علمی ایشان درحوزه هوشمندسازی تهران استفاده خواهم‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر غیرقانونی نبوده و این حکم صرفا برای اشراف و نظارت دقیق بنده از طریق ایشان دراین پروژه مهم صادرشده‌ است.»

اما این توضیحات نیز تناقض اقدام او با بخشنامه صادرشده از سوی خودش که روز ۲۷ مهر منتشر شد را توجیه نمی کند. در بخشنامه مذکور آمده است که هر گونه جذب نیروی انسانی در شهرداری، مگر در مواردی که «ضرورت آن با هماهنگی و اخذ مجوز از سوی حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» اثبات شود، ممنوع است.

در این بخشنامه همچنین تاکید شده است که جذب و بکارگیری نیروی انسانی جدید تحت هر عنوان و با هر نوع وضعیت استخدامی اعم از ( تمام وقت، نیمه وقت و پاره وقت، پیمانکاری، شرکتی، مشاوره ای، حق الزحمه ای، ساعتی و پروژه ای و حتی انجام خدمت به طور رایگان یا افتخاری ) در شهرداری تهران ممنوع است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم