Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد و زیر بار ترافیکی قرار گرفت .

"مجتبی محمودی" معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان چهارم آبان ماه در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح گفت: به مناسبت سالروز  تاسیس سازمان راهداری وحمل و نقل  کشور و همچنین با هدف ایجاد بستر تردد ایمن و راه دسترسی مناسب برای روستای حسین آباد دهدار این پل با ۱۱ دهانه باکسی ۲ در ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متر، به طول کلی ۲۷ متر و سطح خاکریزی و آسفالت ۲۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی هزینه احداث این پل را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پل با اعتباری بالغ بر  ۴۰ میلیارد ریال و  توسط معاونت راهداری جنوب کرمان احداث و زیر بار ترافیکی قرار گرفت .

محمودی از رفع مشکل ترد اهالی روستای حسین آباد دهدار که قبلا از بستر رودخانه وارد روستا می شدند خبر داد و گفت: با توجه به بسترسازی مناسب در این محل و بالا رفتن سرعت خودروها و وسائل نقلیه بایستی اهالی و رانندگان جوانب احتیاط را برای ورود به جاده اصلی رعایت و با سرعت قانونی رانندگی کنند.

وی از بهره مندی بیش از ۱۰۰۰ خانوار حسین آباد دهدار از این پروژه راهداری خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جیرفت پروژه راهداری راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی