Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف مقادیر زیادی قرص و شربت غیرمجاز از یک واحد صنفی عطاری در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگویی از کشف ۷۳ هزار قرص و ۵۵ لیتر شربت غیر مجاز از یک عطاری در جنوب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص توزیع دارو‌های غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی به شناسایی این عطاری در جنوب تهران اشاره و اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه محرز شد که متصدی این واحد صنفی با دپوی مقادیر فراوانی قرص و شربت‌های غیر مجاز آنان را به مشتریان خاص خود به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و هماهنگی قضائی، پس از تحت نظر قرار دادن تردد‌های افراد به این واحد صنفی موفق به دستگیری متصدی این واحد صنفی شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از داخل مغازه عطاری ۷۳ هزار قرص و ۵۵ لیترشربت غیر مجاز کشف شد، گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران قرار دارد.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شربت غیرمجاز قرص غیرمجاز داروی غیرمجاز داروی تقلبی مبارزه با مواد مخدر عبدالوهاب حسنوند پلیس مبارزه با مواد مخدر واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد