Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا قندیلی شامگاه سه شنبه در این مراسم، اهداف برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوریهای تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت های اقتصادی شرکت کنندگان، یافتن نمایندگان فعال، ایجاد زیرساخت مناسب برای شرکت های نو بنیان، ایجاد فضا آموزشی برای علاقه‌مندان به شرکتهایی دانش بنیان، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شناخت نیازهای مشتری، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان، آشنایی و شناخت رقیبان تجاری و برنامه های سازمان یافته آنها، ایجاد فرصت سرمایه گذاری برای پیشبرد فعالیت های مربوطه، فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف، شناخت توانایی های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع، نحوه افزایش توان صنایع کشاورزی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

این مسوول ادامه داد: فضای عمومی اختصاص یافته به این نمایشگاه پنج هزار مترمربع است و در این نمایشگاه ۴۵ تولید کننده و صنعتگر از ۱۲ استان کشور شامل استان های زنجان، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، فارس، گلستان، قزوین، اصفهان شرکت دارند.

وی با بیان اینکه سیستم ها و تجهیزات آبیاری با ۳۷ درصد بیشترین فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است، گفت: ماشین آلات کشاورزی با ۳۳ درصد، سم، کود و بذر با ۲۱ درصد و خدمات صنایع وابسته با ۹ درصد در رده های بعدی قرار دارد.

قندیلی، گروه کالایی این نمایشگاه را ماشین ها و ادوات مکانیزه کشاورزی، تولید ادوات باغبانی، تولید و تامین کننده ادوات کشاورزی محصوالت ژئوسنتتیک، تولید کود و سموم کشاورزی و بهداشتی، تولید کود کشاورزی، تولید گوگرد معدنی (کود و سم غیرشیمیایی)، تولیدکننده کودهای شیمیایی، کودهای آلی، تولید کننده مواد ضدعفونی و شوینده های دامپزشکی، تولید قارچ کش، طراح وسازنده ایستگاههای کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، آبیاری تحت فشار، ساخت فیلتراسیون تحت فشار، ماشین آلات کوچک باغبانی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا هفتم آبان جاری دایر است و عموم علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیائی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور زنجان وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ مصطفی طاهری امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- ماه در همایش صنعت برق با اشاره به اینکه سال گذشته قانون مانع‌زدایی از صنعت برق در مجلس تدوین شد، اظهار کرد: برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ هزینه تولید برق ناترازی مالی نداشت و این ناترازی برق به دلیل اجرای این قانون رفع شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی دولت به صنعت برق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، افزود: سال گذشته در مجلس ویژه برای صنعت برق ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق چاپ شد تا بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت صنعت با پیشرفت سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی یکی نیست، گفت: سالیانه نیاز به مصرف گاز و برق داریم اما تولید متناسب با مصرف نیست و عقب‌ماندگی وجود دارد.

طاهری گفت: به عبارتی با دست خودمان سالانه ۲۵ درصد تولید به واسطه همین ناترازی‌ها که در نهایت با قطع برق و گاز انجام می‌شود، کم شده و به تعطیلی کارخانه منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بهینه‌سازی در برق، نفت، گاز و حمل و نقل در کشور منابع خوبی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: فعالان تولید باید از این منابع استفاده مناسب داشته باشند.

کد خبر 749844

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد