Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شانزدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۶ و ۲۷ آبان امسال در اصفهان و با هدف معرفی برترین فن‌آفرینان و طراحان کسب و کار به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

جعفر قیصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب سرمایه گذار به‌ویژه از بخش خصوصی سرلوحه برنامه های جشنواره ملی شیخ بهایی به‌منظور حمایت از کارآفرینان و فن آفرینان قرار گرفته است و این موضوع امسال در شانزدهمین دوره این جشنواره بطور جد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمرکز بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در تجاری سازی محصولات فناورانه یکی از تفاوت‌های جشنواره امسال با دوره های گذشته است، اظهار داشت: امسال بخش مجزای مسابقه ای در زمینه سرمایه گذاری نداریم بلکه این موضوع در ۲ بخش اصلی " طراحان کسب و کار با قابلیت تجاری سازی" و " فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی" دنبال خواهد شد.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه مذاکره‌هایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه صورت گرفته است، اظهار امیدواری کرد که در شانزدهمین دوره جشنواره فرصت های سرمایه گذاری مناسبی برای طراحان کسب و کار و تجاری سازی محصولات فناورانه فراهم شود.

قیصری بین المللی شدن را یکی دیگر از تفاوت‌های شانزدهمین دوره جشنواره شیخ بهایی با سال‌های قبل دانست و افزود:  امسال با همکاری مرکز منطقه‌ای یونسکو در اصفهان(آیریس) از برخی از کشورها حداقل یک طرح فناوری برای حضور در بخش بین المللی معرفی می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه ۳۰۰ طرح کسب و کار و فن آفرینی در شانزدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی شرکت کردند، گفت: داوری طرح‌های رسیده به دبیرخانه انجام شده و مراحل نهایی جشنواره در حال اجراست.

قیصری با اشاره به اینکه در هر یک از بخش‌های مسابقه‌ای طراحان کسب و کار و تجاری سازی محصولات فناورانه، ۳۵ طرح به مرحله نهایی راه یافتند، اضافه کرد: برگزیدگان هر یک از این بخش‌ها در مراسم اختتامیه با حضور مقام‌های کشوری و استانی معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال نیز مراحل برگزاری و معرفی تیم‌ها در جشنواره شیخ بهایی به‌صورت مجازی است، ادامه داد: مراسم اختتامیه، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به‌صورت حضوری خواهد بود.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به‌عنوان نخستین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینانه کشور توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران در ۲ بخش مسابقه‌ای و غیرمسابقه‌ای برگزار می‌شود که بخش‌ مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار و فن‌آفرینان است.

از آنجا که شیخ‌ بهاء‌الدین محمد عاملی مُتخلص به شیخ‌ بهایی از مفاخر بزرگ جهان اسلام باعث انجام خدمات ارزشمند علمی، فرهنگی و عمرانی در ایران بود برای زنده نگه داشتن یاد او، این جشنواره به 'شیخ ‌بهایی' نامگذاری شده است.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان اصفهان علم و فناوری شیخ بهایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان اصفهان علم و فناوری شرکت دانش بنیان اصفهان علم و فناوری شیخ بهایی طراحان کسب و کار شانزدهمین دوره سرمایه گذاران جشنواره ملی تجاری سازی فن آفرینان کسب و کار مسابقه ای شیخ بهایی فن آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی