Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران باید استفاده شود و دستگاههای اجرایی نیز می توانند از ورزشکاران حمایت مالی کنند.

حسین مدرس خیابانی در شست توسعه اماکن ورزشی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های ماست و تمام تلاش خود را جهت جذب بودجه تکمیل این پروژه ها را خواهیم کرد و طی جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان خواستار این موضوع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مدرس خیابانی افزود: تکمیل پروژه ها اولویت بندی شود و ساخت امکانات ورزشی در نقاط کمتر برخوردار نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پتانسیلهای موجود در استان افزود: ورزش های آبی با توجه به موقعیت استان و بهرهمندی از دریا باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین برای استفاده از ظرفیت کویر جهت راه اندازی تورهای کویر نوردی و رالی باید برنامه ریزی شود.

استاندار گفت: ورزش مقوله‌ای فراگیر است و نقشی مهمی در فرآیند توسعه‌ استان دارد به گونه‌ای که ترویج فرهنگ ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی و نشاط برای جامعه و توسعه سلامت همگانی می‌تواند زمینه تربیت و پرورش افرادی سالم، پویا و اثربخش را فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی