Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@01:22:36 GMT

تولید روزانه ۶۰۰ تن زباله درارومیه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۵۹۳

تولید روزانه ۶۰۰ تن زباله درارومیه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از تولید روزانه بیش از ۶۰۰ تن زباله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، هادی بصاری در دیدار با رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره تولید زباله در ارومیه و اقدامات صورت گرفته در خصوص دفع و تفکیک زباله‌ها افزود: شهرستان ارومیه روزانه حدود ۶۰۰ تن زباله دارد که چاره‌ای به جز دفن این حجم روزانه زباله در محیط اطراف شهر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه موضوع تفکیک زباله‌ها و استفاده بهینه از این طلای کثیف تا به امروز در مدیریت شهرستان ارومیه عملی نشده است که جا دارد ضمن فرهنگ سازی در راستای کاهش تولید زباله و رساندن حجم آن به کمترین میزان ممکن با استفاده از ابزار هنر، همکاری‌های لازم میان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه صورت گیرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن استقبال از اجرای برنامه‌های مشترک هنری در راستای فرهنگ سازی جامعه با هدف کاهش میزان تولید زباله در شهرستان ارومیه، بر حضور جامعه هنری استان با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت دستیابی به محیطی پاک تاکید کرد.

احد هوشمند قره باغ همچنین بر تولید برنامه‌های مختلف هنری در رشته‌های مختلف از جمله تئاتر خیابانی، موسیقی، هنرهای تجسمی، فیلم‌های کوتاه و انیمیشن و همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف در این خصوص اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زباله شهرداری ارومیه پسماند تفکیک زباله حوزه هنری پسماند ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود