Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@09:47:22 GMT

MSI هم آونگی شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۰۷۳

MSI هم آونگی شد

از این پس، کاربران می‌توانند محصولات MSI را با گارانتی 3 ساله‌ و خدمات متمایز آونگ خریداری کنند. این محصولات شامل آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات MSI شامل کارت‌های گرافیک و مادربردهای مبتنی بر چیپست اینتل و AMD می‌شود. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


بعد از برندهای معتبر تایوانی مثل ای‌دیتا، دی‌لینک و ایسوس، این بار MSI هم آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همکاری در راستای عملکرد درخشان آونگ در بازار ایران و ارائه خدمات پس از فروش قابل اطمینان به مشتریان شکل گرفته است.

شرکت MSI در زمینه راهکارهای گیمینگ، تولید محتوا، کسب‌وکار، بهره‌وری و AIoT پیشتاز محسوب می‌شود. این شرکت تایوانی با بهره‌گیری از تیمی توانمند در بخش تحقیق و توسعه و ارائه نوآوری‌های هماهنگ با نیاز مشتری، به یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات کامپیوتری تبدیل شده است.

MSI در سراسر جهان حضور فعالی دارد و در حال حاضر نماینده‌های فروش محصولات این شرکت در بیش از 120 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند. ارائه گزینه‌های متنوع در حوزه لپ‌تاپ‌ها، کارت‌های گرافیک، مانیتور، مادربرد، دسکتاپ‌های آماده، لوازم جانبی، سرور‌ها، IPC، لوازم‌خانگی رباتیک و سیستم‌های تلماتیک و اطلاع‌رسانی در خودروها، از جمله فعالیت‌های اصلی این شرکت هستند.
این شرکت در حال حاضر جدیدترین مادربردهای سازگار با چیپست‌های نسل جدید مانند Z590 اینتل و X570 AMD را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، کارت‌های گرافیکی و لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

در تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا بین دو شرکت MSI و آونگ به امضا رسیده است، آونگ از این پس محصولات این شرکت تایوانی را با خدمات پس از فروش معتبر در دسترس مشتریان ایرانی قرار خواهد داد.
بر این اساس، کاربران می‌توانند محصولات MSI را با گارانتی 3 ساله‌ و خدمات متمایز آونگ خریداری کنند. این محصولات شامل آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات MSI شامل کارت‌های گرافیک و مادربردهای مبتنی بر چیپست اینتل و AMD می‌شود.

MSI انواع کارت گرافیک با راهکارهای خنک‌سازی انحصاری و پیشرفته را در دسترس گیمرها و تولیدکنندگان محتوا قرار داده است. علاوه بر این، مادربردهای این شرکت در سه رده اصلی گیمینگ، تولید محتوا و حرفه‌ای تولید می‌شود.
گیمرها و تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا از این پس می‌توانند کارت‌های گرافیک قدرتمند و نسل جدید سری GeForce RTX 3000 انویدیا یا آخرین مادربردهای تولید شده توسط MSI با قابلیت پشتیبانی از چیپست‌های Intel Z590 و AMD X570 را با خیال راحت و با خدمات پس از فروش معتبر آونگ خریداری کنند.

اکنون با عرضه این محصولات در کنار دیگر محصولات سخت‌افزاری مثل رم و SSD توسط آونگ، می‌توانید سیستم رویایی خود را بدون نگرانی در مورد گارانتی و با بیشترین میزان خدمات پس از فروش تهیه کنید. چرا که آونگ با گارانتی MSI و در اختیار داشتن شبکه‌ای منسجم از نماینده‌ها، خدمات پس از فروش را با شعارِ «آونگ، گارانتی بی‌رقیب» به تمامی مشتریان خود ارائه داده و تجربه‌ای متفاوت از گارانتی برای شما خلق خواهد کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ خدمات پس از فروش کارت های گرافیک محصولات MSI

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟

 بررسی و مقایسه گزارش‌های مالی پتروشیمی بوعلی سینا و سایر پتروشیمی‌ها در سال گذشته خبر از آن می‌دهد که بوعلی، سومین پتروشیمی پردرآمد بورسی در این سال لقب گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز، نگاهی به این گزارش‌های مالی نشان می‌دهد بوعلی در سال 1402 بیشتر از 57 همت از فروش محصولات خود درآمد داشته است. شایان ذکر است عمده درآمد این شرکت از فروش دو محصول ریفرمیت و برش سنگین بوده است. به طوری که این دو محصول برای بوعلی به‌ترتیب 26.4 و 15.2 همت درآمد داشته‌اند.

درآمدزایی پتروشیمی بوعلی افزایش یافت

همان‌طور که گفته شد، پتروشیمی بوعلی در فهرست پردرآمدترین‌ پتروشیمی‌های بورسی قرار دارد. حال باید دید بوعلی تا چه حد در افزایش درآمد خود موفق بوده است. بررسی گزارش‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد درآمد حاصل از فروش محصولات بوعلی در سال 1402 نسبت به 1401 حدود 18 درصد بالا رفته است.

اما موضوع مهمی که باید بازگو کرد اینکه رشد درآمد بوعلی به سبب بهبود عملکرد فروش آن نبوده و تنها به دلیل رشد نرخ فروش محصولات این پتروشیمی در سال 1402 است؛ به طوری که میانگین نرخ فروش محصولات پتروشیمی بوعلی طی یک سال گذشته 25 درصد بالا رفته است.

مقدار فروش بوعلی کاهش یافت

مطابق با آنچه گفته شد، رشد درآمد پتروشیمی بوعلی به واسطه افزایش نرخ فروش محصولات آن بوده است. چرا که بررسی گزارش‌های مالی این پتروشیمی در سال 1402 نشان می‌دهد تناژ تولید و فروش این شرکت در سال 1402 نسبت به 1401 پایین آمده است.

بر این اساس، مقدار تولید بوعلی از دو میلیون تن در سال 1401 با کاهش 7.3 درصدی به یک میلیون و 900 هزار تن در سال 1402 رسیده است. همچنین بوعلی در سال گذشته با کاهش 5.4 درصدی مقدار فروش روبه‌رو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول