Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته های اخیر ماجرای خیانت مائورو ایکاردی بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن به واندا نارا مجری و ایجنت معروف به تیتر اول بسیاری از رسانه های محلی تبدیل شده بود. واندا با انتشار استوری های متعدد خبر از جدایی از مائورو داد و همه منتظر جدایی زوج جنجالی و حاشیه ساز بودند.

در حالی که این دو برگه های طلاق را هم امضا کرده بودند اما ظاهرا نامه خداحافظی مائورو باعث منصرف شدن واندا از طلاق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واندا نارا در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

عکس هایی که در این ماه‌های اخیر آپلود کردم نشان می دهند که ما چقدر رابطه خوبی با یکدیگر داشتیم و خوشحال بودیم. من از اتفاقی که افتاد خیلی ضربه خوردم و بعد از آن هر روز از مائورو درخواست طلاق می‌کردم. او زمانی که فهمید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد به من گفت که دیگر نمی تواند به این شکل ادامه بدهد و اگر جدایی تنها راه پایان دادن به تمام این دردهاست، پس باید جدا شویم. ما پیش یک وکیل رفتیم و در طول دو روز مائورو تمام شرط ها را پذیرفت و ما برگه های طلاق را امضا کردیم. روز بعد او به من نامه‌ای نوشت که قبل از این هرگز کسی برایم ننوشته بود. او در نامه نوشت :من به تو همه چیز دادم و تو همه چیز داری. امیدوارم که خوشحال باشی چون خوشحالی تو مرا خوشحال می‌کند". آن جا من متوجه یک چیز شدم؛ اینکه اگر همه چیز هم داشته باشم اما با مائورو نباشم انگار هیچ چیز ندارم. مطمئنم که این اتفاق بدی که در حال گذر از آن هستیم رابطه ما را به عنوان یک زوج محکم می کند. مهم ترین چیز این است که هر دوی ما آزادانه تصمیم گرفتیم که به داستان زندگی مشترک 8 ساله‌مان پایان بدهیم اما از آن جا که روحمان از شدت گریه‌ های مان خسته شد، آزادانه تصمیم گرفتیم که دوباره پیش هم برگردیم. مائورو دوستت دارم».

بیشتر بخوانید: پست شاعر فوتبال برای مریخی/عکس

253 251

کد خبر 1567385

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان

تین نیوز

بخشنامه جدید سازمان راهداری با موضوع کارت هوشمند رانندگان کامیون که توسط رئیس این سازمان به مدیران راهداری سراسر کشور ابلاغ شده، بسیاری از رانندگان را خوشحال می کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بخش قابل توجهی از رانندگان ماشین سنگین اعم از کامیون و تریلی برای دریافت یا تمدید کارت هوشمند خود با مشکلی مواجه اند که برای آن راهکاری پیدا نمی کنند.

این مشکل به زبان ساده هماهنگ نبودن مدرک تحصیلی رانندگان کامیون با الزامات دریافت کارت هوشمند است. اکنون بخشنامه جدیدی از سوی سازمان راهداری صادر شده که شرایط را برای دریافت کارت هوشمند آسان تر و رانندگان دارای مدارک تحصیلی سیکل را خوشحال می کند.

در این بخشنامه آمده است: به منظور حمایت و ارتقاء کمی سرمایه های انسانی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر کشور، به این وسیله مجددا و برای آخرین بار حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز رانندگان جدید (بدون داشتن سابقه فعالیت) برای ردیف های 2 ، 5 و 6 جدول مندرج در بخشنامه شماره 183406/71 مورخ 19 اسفند 1399 به مدت یکسال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه – اول اردیبهشت 1403 – به مدت یکسال به پایان دوره متوسطه اول، سوم راهنمایی ، سیکل یا معادل آن تقلیل می یابد.

در این بخشنامه تاکید شده است که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس