Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@02:50:12 GMT

اسلام در جنگی نابرابر بسط و گسترش یافت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۷۴۷

اسلام در جنگی نابرابر بسط و گسترش یافت

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام توانست در مقابل قدرت‌های شرور عالم که در منطق نابرابری و یک جهالت نوین جهان را توصیف می کنند، در فضای یک جنگ چند بعدی و جهانی در محیطی نابرابر بسط و گسترش یابد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم اختتامیه اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج(صالحین)که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه در پرتو هدایت شما عزیزان روشنایی و آگاهی می گیرند و تبدیل به  کسانی می شوند که در جست و جوی عدالت و آزادی و حقیقت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در خطیرترین مقطع تاریخ اسلام زندگی می کنیم و شرایط ما معمولی نیست، ادامه داد: امروز احکام الهی فرصت پیاده شدن و اسلام فرصت ظهور و درخشش پیدا کرده‌اند، اسلام دوباره تشکیل حاکمیت داده و به قدرت رسیده است، هرگاه خورشید عالم تاب اسلام می درخشد مشرکان مقابل این تلالو صف می کشند تا آن را خاموش کنند. وی افزود: امروز همان وقایع سخت و سهمگین صدر اسلام در حال رخ دادن است چرا که وقتی اسلام طلوع کرد با خود پیام عدالت، آزادی، حاکمیت دین و ضرورت نبود جهل را آورد، وقتی این دین ظهور کرد هیچکس فکر نمی کرد قلیل مستضعفانی بتوانند از زیر صفر و بدون قدرت، دینی مانند اسلام را در مکه جهانی کنند. سردار سلامی با بیان اینکه اسلام خیلی زود قلب ها را تسخیر کرد اما جنگ های سختی اتفاق افتاد، تکمیل کرد: پس از پیامبر، یکایک ائمه(ع) هم برای عظمت اسلام جنگ کردند و نشان دادند که این عظمت فروافتادنی نیست؛ اکنون قدرت های شیطانی در صورتی که بتوانند آن را در عبادات فردی خلاصه کنند مشکلی ندارند اما نمی‌پذیرند اسلام نظام سیاسی ایجاد کند و جغرافیای قدرتمندی داشته باشد و  نقشه دنیا را تغییر دهد. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ماباید صالحین را رشد و ارتقاء بدهیم،
در این مسیر جلو بروید وهیچگاه متوقف نشوید، متذکر شد: قدرت‌های مستکبر هر چیزی که در قالب عدالت باشد، برنمی‌تابند و نمی‌توانند ببینند که اسلام زنجیرها را از افکار انسان در عصر مدرن باز کند، به خصوص وقتی این اندیشه‌ها در فکر رهبری باشد که خداوند معجزه خود را در ذهن او قرار دهد تا اسلام را در جهان بدون سلاح و تجهیزات گسترش دهد.
وی با بیان اینکه پیش از این مفهومی با عنوان عالم اسلامی در دنیا وجود نداشت، تصریح کرد: اینکه اسلام مناسبات اقتصادی را تغییر داده و روابط قدرت‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و امپراطوری‌ها را فروبپاشاند در ذهن دنیا نمی گنجید اما امروز آواز اسلام در جهان طنین انداز شده است؛ اسلام توانست در مقابل قدرت‌های شرور عالم که در منطق نابرابری و یک جهالت نوین جهان را توصیف می کنند، در فضای یک جنگ چند بعدی و جهانی در محیطی نابرابر بسط و گسترش یابد، این اعجاز امامت است. این خبر در حال تکمیل است...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار سلامی مشهد حرم مطهر رضوی اسلام قدرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا گفت: امروز می‌بینم، کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، موی دختران دانشجو را بر دست می‌گیرند و در کف خیابان می‌کشند و لگدمال می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، آئین عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسکر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن محمودی، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار و  از خانواده معزز 20 شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی عسکر در این مراسم اظهار داشت: در تاریخ و به گفته یکی از شاگردان امام صادق (ع) هیچ شخصیتی ازنظر علم، فقه و تقوا بالاتر از امام صادق (ع) نیست و امروز ما باید از این امام درس بگیریم و از شاگردان خوب در مکتب ایشان باشیم.

وی افزود: در دنیا چیز خوبی پیدا نمی‌کنید که اسلام آن را حرام کرده باشد، هر چیزی حرام باشد، مطمئناً مشکلاتی برای فرد و جامعه دارد، نمونه بارز آن بحث حجاب است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه گفت: وقتی اسلام مسئله حجاب را مطرح می‌کند، هدفش محدودیت برای زنان نیست، زیرا که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

‌قاضی عسکر تصریح کرد: در بسیاری از آیات قرآن وقتی سخن از مردان است در کنار آن، از زنان نیز ذکر شده و این گونه نیست که جنسیت نقش داشته باشد و در واقع تأکید شده که ارزش افراد به زن یا مرد بودن نیست.

وی تأکید کرد: اسلام زن را اجتماعی دیده و هدفش نقش‌آفرینی زن در جامعه است، لذا باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی در وجود او نکند.

تشییع باشکوه شهید گمنام عملیات خیبر در ‌باقرشهر + فیلم

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه آزادی هدیه خدا به مردم توسط پیامبران الهی است، ابراز داشت: توحید آزادی شرعی و دینی است که بر اساس آن، انسان از غیر خدا نمی‌ترسد و بنده هیچ‌کس غیر از خدا نیست.

وی ادامه داد: امروز می‌بینم، کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، موی دختران دانشجو را بر دست می‌گیرند و در کف خیابان می‌کشند و لگدمال می‌کنند.

‌قاضی عسکر افزود: دشمنان اساتید دانشگاه‌ها را به خاطر حمایت از فلسطین در دانشگاه محروم می‌کنند و دوربین‌های خبرنگاران را از بین می‌برند، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دنیا در حال تغییر است و اسلام در حال گسترش است، لذا مردم دنیا در کشورهای استکباری از مباحث اسلامی استفاده می‌کنند و از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است