Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اعلام افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت سرویس‌های ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان گفت: برای ثبت‌نام سرویس‌های مدارس با شرکت‌های حمل و نقل هماهنگی شده و خانواده‌ها می‌توانند در مناطقی که بازگشایی مدارس آغاز شده است، برای ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: نورعلی عباسپور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش ایرنا درباره شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سرویس‌های ایاب و ذهاب اظهار داشت: در مناطقی که بازگشایی مدارس آغاز شده یا قرار است به زودی آغاز شود، خانواده‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام دانش آموزان به منظور استفاده از سرویس‌های ایاب و ذهاب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این آمادگی از سوی مدارس وجود دارد که خدمات لازم برای رفت و آمد دانش آموزان را به خانواده‌ها ارائه دهند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل طرف قرارداد آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به مدارس در زمان‌های مختلف آمادگی دارند؛ بنابراین درخواست سرویس در ماه‌های آینده و پس از بازگشایی بیشتر مدارس هم امکان پذیر است.

عباسپور یادآور شد: در مناطقی که مجوز بازگشایی مدارس پیش‌بینی شده است، ارائه خدمات به دانش‌آموزان بدون مشکل صورت می‌گیرد.

افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت سرویس مدارس در کلان‌شهر‌ها

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره افزایش قیمت سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان گفت: شورای شهر هر شهرستان میزان افزایش قیمت سالانه سرویس مدارس را تعیین می‌کند؛ بنابراین این مبلغ در شهر‌های مختلف متفاوت است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: بر اساس اعلام شورای شهر در کلان شهر‌هایی مانند تهران، بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت حمل و نقل عمومی و به تبع آن افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت سرویس‌های مدارس درنظرگرفته شده است.

عباسپور ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواردی مانند کاهش تعداد دانش آموزان در سرویس‌های مدارس لحاظ می‌شود که این مساله در افزایش قیمت تاثیرگذار است. البته تصویب این موضوع با شورای شهر‌ها است.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش ۵۰ درصد میزان شهریه سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و همچنین روستایی را متقبل می‌شوند و مابقی را خانواده‌ها پرداخت می‌کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به تعداد دانش آموزان روستایی و استثنایی، ردیف مشخصی از بودجه به آموزش و پرورش استان‌ها اختصاص داده می‌شود.

رانندگان سرویس‌های مدارس باید کارت واکسن داشته باشند

عباسپور همچنین درباره واکسیناسیون رانندگان اظهار داشت: هر راننده باید کارت واکسن داشته باشد و مدیر مدرسه باید کارت واکسن آن‌ها را حتما رویت کند.

وی ادامه داد: دانش آموزان هم در حال حاضر مشغول واکسیناسیون هستند. مدارس هم باید شرایط را برای واکسیناسیون دانش آموزان فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، مدارس و مراکز آموزشی از اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، اما اکنون پس از گذشت حدود ۲۰ ماه با توجه به گسترش واکسیناسیون عمومی و آثار مخرب تعطیلی مدارس، بازگشایی حضوری در دستور کار است.

آموزش و پرورش از مهرماه بازگشایی مدارس به صورت آرام و تدریجی را در دستور کار قرار داده است.

بر این اساس دانش آموزان عشایری از ابتدای مهرماه کلاس‌های خود را به صورت حضوری آغاز کردند و همچنین دانش آموزان کلاس اولی نیز یک روز در هفته امکان حضور در مدارس را دارند.

همچنین هنرستانی‌ها برای کلاس‌های کارگاهی و مدارس با جمعیت کمتر از ۳۰۰ نفر نیز از ابتدای آبان ماه بازگشایی آرام و تدریجی را دارند.

بیشتر بخوانید: ضرورت توجیه و تفهیم موضوع رتبه بندی در جامعه فرهنگیان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سرویس مدارس دانش آموزان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرویس مدارس دانش آموزان مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت سرویس های ایاب و ذهاب سرویس های مدارس بازگشایی مدارس افزایش قیمت سرویس مدارس دانش آموزان قیمت سرویس خانواده ها ثبت نام شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت