Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسمت از مجموعه مستند «از ایده تا اکران» با تصاویری دیده نشده از فیلم سینمایی «کتاب قانون» امشب از شبکه مستند پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه مستند «از ایده تا اکران» در شبکه مستند سیما تولید شده و مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی را از منظر حواشی تولید، اکران و حضور در جشنواره‌ها بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند در جدیدترین قسمت خود ماجرای ساخت فیلم سینمایی «کتاب قانون» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی مازیار میری را بازخوانی کرده است.

«کتاب قانون» فیلمی کمدی و عاشقانه به کارگردانی مازیار میری است که در سال 1387 ساخته شده است. موضوع این فیلم، اجتماعی و مذهبی است که در آن یک زن تازه مسلمان شاهد تناقض رفتاری مسلمانان ایرانی با اصول دین اسلام است. پرویز پرستویی و دارین حمزه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. «کتاب قانون» در کشورهای ایران و لبنان فیلمبرداری شده است.

مستند «از ایده تا اکران» در قسمت جدید خود که امشب 5 آبان ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود، در گفت‌و‌گو با محسن علی اکبری تهیه‌کننده، مازیار میری کارگردان و داوود فتحعلی بیگی، بازیگر این فیلم به چگونگی تولید و چرایی پرفروش شدن این  فیلم سینمایی پرداخته است.

«از ایده تا اکران» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه و کارگردانی ناهید دل‌آگاه، روناک جعفری و وحید قاضی میرسعید در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و به بازخوانی و روایت 30 سال سینمای پس از انقلاب از نگاه مخاطبان برای مخاطب و حواشی تولید، اکران و حضور این آثار در جشنواره‌ها می‌پردازد.

این مجموعه در شبکه مستند سیما تولید شده و چهارشنبه ها ساعت 22 پخش می شود و بازپخش آن پنجشنبه ها ساعت 15 خواهد بود.

 

 

دنیای گیمرهای حرفه‌ای ایران چه شکلی است؟/مستند "بازی‌باز" چالش‌های نوجوانان را روایت می‌کندواکنش کشاورزان به پخش یک مستند از تلویزیون/ جسارت رسانه ملی برای نمایش معضلات محیط‌زیستی متوقف نشود!+فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قانون شبکه مستند مستند قانون شبکه مستند مستند ایده تا اکران فیلم سینمایی کتاب قانون شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از این تصاویر چهره حسین سلیمانی زخمی است و با علی انصاریان مشغول صحبت است.

کد خبر 848304 برچسب‌ها خبر مهم علی انصاریان بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم