Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:42:03 GMT

دلیل رد مدیرعاملی پرسپولیس از زبان داورزنی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۲۸۳

دلیل رد مدیرعاملی پرسپولیس از زبان داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال به احتمال حضورش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و تلویحا آن را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا داورزنی که در بازگشت به والیبال ایران نتایج چندان جالبی کسی نکرده و با استخدام مربی گرانقیمت روس، نتایج بسیار ضعیفی در المپیک توکیو کسب کرد، حالا دلیل حضورش را خواسته رهبری عنوان می‌کند!

داورزنی درباره احتمال حضورش در پست مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدمت به باشگاه‌های پر طرفداری مثل پرسپولیس و استقلال برای هر کسی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت این تیم می‌تواند افتخاری بزرگ برای هر شخصی باشد.

وی افزود: من با توجه نگاه و تذکری که مقام معظم رهبری در خصوص والیبال دادند، به فدراسیون بازگشتم تا بتوانم تا حد توان به این رشته ورزشی کمک کنم. در حال حاضر هم تمام تمرکزم روی والیبال است. می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با مربیان ایرانی به افتخارات بزرگی در دنیا دست پیدا کنیم تا نام ایران بیش از پیش این بار با کادر تمام ایرانی در میان قدرت‌های والیبال دنیا مطرح شود.

عضو ایرانی هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال که از معاونت وزیر ورزش و جوانان استعفا کرد و با وجود شائبه‌های بازنشستگی در انتخابات این فدراسیون شرکت کرد و دوباره به والیبال برگشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمک به پیشرفت و توسعه والیبال از هر کار و مسئولیت دیگری برایم اهمیت بیشتری دارد. این شعار نیست، بلکه واقعیت و باور قلبی من است. خدا را شاکرم که تا به امروز این توفیق را داشته‌ام که به ورزش کشور خدمت کنم و این از پس هم تلاش خواهم کرد در مسیر پیشرفت والیبال هر آنچه می‌توانم را انجام دهم، اما معتقدم امروز می‌توانم در والیبال بیشتر کمک کنم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: برای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم پرطرفدار رقم بخورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم محمدرضا داورزنی داورزنی پرسپولیس ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک از یکم تیر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها از هشتم اردیبهشت ماه در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال تمرینات خود را آغاز کردند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال همراه با غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی صبح امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) از تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بازدید کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: حمایتی همه جانبه از والیبال ساحلی خواهیم داشت و این حوزه باید از زیر سایه والیبال سالنی خارج شود و به راه خود به صورت مستقل ادامه دهد.

وی ادامه داد: پاداش صعود به المپیک برای ملی‌پوشان ساحلی مانند والیبال سالنی در نظر گرفته شده و فرقی میان سالنی و ساحلی در پرداخت پاداش المپیک نیست. پاداش قهرمانی در تور فیلیپین و نائب قهرمانی در رقابت‌های تایلند هم طی هفته آینده به تیم ملی ساحلی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین قول داد که راه شرکت تیم‌های ملی والیبال ساحلی به مسابقات برون مرزی را هموار خواهد کرد و گفت: فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رویدادهای بین‌المللی ساحلی رده‌های سنی در کشور است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، بهمن سالمی، سینا شوکتی و مهدی محفوظی 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران هستند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری به عنوان مربی و غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که از هشتم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ساحلی با پایان این اردو راهی تور ملی والیبال ساحلی گلستان خواهند شد و 29 خرداد ماه عازم مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک خواهند شد.

کد خبر 6092334 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک