Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماجرای مشکلات مالی باشگاه بواویشتا پرتغال در هفته‌های اخیر باعث شده است تا علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی این تیم که به صورت قرضی در بواویشتا بازی می‌کند، نسبت به این موضوع معترض شود.

فرشید کریمی مدیر برنامه بیرانوند هم در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده بود، تاکید کرد این باشگاه مطالبات بیرانوند را پرداخت نکرده و حتی او هم حق کمیسیون خود را از انتقال بیرانوند به بواویشتا نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اعلام کرده بود در صورتی که بواویشتا اقدامی برای این مطالبات انجام ندهد، ممکن است قرارداد بیرانوند تا ۲۰ روز دیگر فسخ شود.

این اظهار نظر فرشید کریمی با حمله «ویتور مورتا» رئیس باشگاه بواویشتا مواجه شد. مورتا به شدت به کریمی حمله کرد و ضمن تکذیب ادعای بیرانوند، مدیر برنامه او را «باج‌گیر» توصیف کرد.

رئیس باشگاه بواویشتا گفت: ما در ماه سپتامبر مطابقت حقوقی را نشان دادیم. چطور ممکن است که حقوق معوقه داشته باشیم؟

‌ویتور مورتا

وی ادامه داد: می دانم که رسانه‌ها باید کار خود را انجام بدهند اما شایستگی بواویشتا و ساختارش بر اساس چیزی که یکی از مدیران برنامه در ایران گفته است، زیر سئوال می‌رود.

مورتا گفت: ما باید به این فکر کنیم که چرا باید به اخباری که از ایران می‌رسد باور داشته باشیم. هدف این مدیر برنامه، مجبور کردن بواویشتا به پرداخت حق کمیسیون است. هدف او باج‌گیری است و برای همین این اخبار را منتشر می‌کند. در بواویشتا هیچکس تسلیم باج‌گیری نمی‌شود. باشگاه مهلت‌های زمانی برای پرداخت دارد و ما هم پرداختی‌ها را انجام خواهیم داد.

رئیس باشگاه بواویشتا افزود: یک مرور سریع به  اتفاقات گذشته می کنم. از زمانی که در مورد سرمایه گذار صحبت کردیم، استراتژی همیشه یکسان بوده است. قرار نبود باشگاه را ثبت کنیم اما این کار انجام شد. قرار نبود قرارداد بازیکنان جدید ثبت شود اما این کار هم انجام شد. اکنون بر اساس خبری که در ایران منتشر شده است، دستمزدها عقب افتاده است، اما این مطلقاً معنی ندارد. ما قراردادها را ثبت کردیم و حقوق پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با اظهارات تند رئیس باشگاه بواویشتا مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار بیرانوند خواهد بود. به نظر می رسد در صورت تداوم این شرایط، بیرانوند زودتر از چیزی که تصورش را می کرد، بواویشتا را ترک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال بواویشتا پرتغال تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری