Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:54:02 GMT

سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۲۳۲

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سارقان خودرو خبر داد که با استفاده از یک دستگاه نیسان جرثقیل‌دار، خودروها را از معابر عمومی سرقت می‌کردند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: ساعت 19:10 دوم آبان، مأموران گشت انتظامی کلانتری 128 تهران‌نو هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان دماوند، متوجه حمل مشکوک یک دستگاه خودروی سواری بنز توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان جرثقیل‌دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرنشین خودروی نیسان که خود را به مأموران ،مالک خودروی بنز معرفی می‌کرد، بیان کرد خودرواش هنگام حرکت خراب شده و به همین علت از راننده خودروی نیسان خواسته تا خودرواش را به این مکان انتقال دهد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: مأموران برای رفع ظن، پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند که در همین هنگام احدی از متهمان از محل متواری و عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مأموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند از فرار متهم جلوگیری کنند و به تحقیقات پلیسی ادامه دهند.

وی افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خودروی بنز سرقتی است و سابقه ثبت سرقت از کلانتری 140 باغ فیض دارد.

موقوفه‌ای ادامه داد: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، در بازجویی اولیه گفتند با انتقال خودرو به این مکان قصد داشتند با همکاری همدست دیگرشان ارکان آن را تغییر دهند.

وی گفت: مأموران برای تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضایی از مخفیگاه متهمان بازدید کردند و بدین ترتیب در بررسی‌های بیشتر یک دستگاه خودروی سواری پراید را که سابقه ثبت سرقت در کلانتری 139 مرزداران داشت، کشف کردند.

وی به بازداشت عضو سوم این باند اشاره کرد و افزود: متهمان به همراه دو دستگاه خودروی سواری سرقتی به کلانتری انتقال یافتند و کشف جزئیات پرونده و دیگر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم سرقت بنز چرثقیل نیسان ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم دستگاه خودروی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد