Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی وفقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه خلاء پرورشی را می‌توان با انجمن‌های با طراوت اسلامی پر کرد و باید قدر این انجمن را دانست، اظهار کرد: باید وارد دوره تازه‌ای از ترویج نماز شویم و در این زمینه کار رسانه‌ای، فرهنگی و آموزشی انجام شود تا به موضوع نماز، بیش از گذشته توجه جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی وفقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، شب گذشته 5 آبان‌ماه در در جمع دانش‌آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی استان که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: اقدام شبکه‌ای و جبهه‌ای مهم است و با وجود اینکه جبهه فرهنگی راه‌اندازی شده اما هنوز با اقدام شبکه‌ای سازمان‌دهی شده، فاصله داریم و نتوانسته‌ایم آرایش شبکه‌ای به خود بگیریم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کار تربیتی و توجه به مخاطب از جمله دانش‌آموزان و جوانان را باید بیش از گذشته برجسته کنیم، افزود: تقویت محور مسجد و مدرسه در قالب انجمن‌های اسلامی ضروری است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در قالب انجمن اسلامی، محور مسجد و مدرسه را تقویت کنند که این کار موجب انس جوانان و نوجوانان با مسجد می‌شود، تصریح کرد: رشد فرهنگی، اجتماعی و تربیتی نوجوانان، سرمایه بزرگی برای جامعه بوده و این موضوع در استان خراسان‌جنوبی و به خصوص شهر فرهنگی بیرجند کاملا مشهود است.

علی اکبری با بیان اینکه خلاء پرورشی را می‌توان با انجمن‌های با طراوت اسلامی پر کرد و باید قدر این انجمن را دانست، اظهار کرد: باید وارد دوره تازه‌ای از ترویج نماز شویم و در این زمینه کار رسانه‌ای، فرهنگی و آموزشی انجام شود تا به موضوع نماز، بیش از گذشته توجه جدی شود.

وی، خودشناسی، خودسازی و دیگر سازی را اولویت‌های ویژه کار فرهنگی برشمرد و بیان کرد: ویژگی انجمن اسلامی تربیت نیروهایی است که هدف‌های بزرگ دارند و هدف‌های این انجمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی گره خورده است از این رو شایسته است دانش‌آموزان ما از سرمایه جوانی خود بهترین بهره را ببرند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین بر تقویت محور مسجد و مدرسه در قالب انجمن‌های اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مساجد دانش آموزان مدارس انجمن هاي اسلامي انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟