Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حسن دوست در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای بیش از هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خراسان شمالی در سطح پایگاه‌های بسیج و محلات در طرح کرامت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

معاون اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: این برنامه‌ها در ۶ محور کمک به کاهش اعتیاد و طلاق، ارتقا ازدواج و ولادت، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه‌های بسیج محلات کم برخوردار تعریف و عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهم برنامه‌های محقق شده شامل برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و پیشگیری با رویکرد مجازی و حضوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تولید محتواهای آگاهی بخش و انتشار در فضای مجازی، برگزاری میز خدمت در محلات کرامت، طراحی و چاپ بنر و دیوار نوشته‌های اطلاع رسانی در محلات کرامت، برگزاری اردوی های جهادی در محلات کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین انجام برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه بومی و نقطه‌ای بود.

حسن دوست بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان‌های متولی کاهش آسیب‌های اجتماعی استان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقا سلامت محلات مخصوصاً محلات حاشیه نشین تاکید کرد و گفت: حل معضلات و مشکلات مردم این محلات نیازمند دغدغه مندی و جدیدت هرچه بیشتر مسؤلین اجتماعی امر خواهد بود.

معاون اجتماعی سپاه خراسان شمالی در انتها گفت: قرارگاه اجتماعی جوادالائمه به ریاست فرمانداران و دبیری فرمانده سپاه شهرستان‌ها و همه مسئولان مرتبط با آسیب محلات حاشیه نشین شکل گرفته و هر ۴۵ روز باید این جلسات با حضور اعضا و همچنین نمایندگان مردم محله در ۳۲ محله طرح کرامت استان برگزار شود.

کد خبر 5337889

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی آسیب اجتماعی طلاق اعتیاد حسن حسندوست ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا هفته وحدت کرمانشاه پمپ بنزین واکسن کرونا گرگان ایلام لیگ برتر فوتبال ایران خراسان رضوی عکس استانها خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است