Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان رستمیان روز پنجشنبه در نشست هماهنگی اجرای قانون بند «د» تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران وضع مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: زمان زیادی از ابلاغ قانون بند «د» تبصره ۲۰ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند، اظهار داشت: این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه موردنیاز آن نیز تأمین شده است بنابراین کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسوولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه خواستار بهره‌مندی جامعه معظم ایثارگری از این فرصت پیش‌آمده در جهت رفع اشتغال پایدار این عزیزان شد و تصریح کرد: با اجرای این قانون بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال ایثارگران مرتفع می‌شود، لذا باید تمام تلاش خود را در اسرع وقت در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران بکار ببندیم، ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و باید برای خدمت به این افراد از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
رستمیان تأکید کرد: یکی از مشکلات عمده ایثارگران امروز بحث اشتغال است و باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم و در حالیکه استاندار البرز درزمینه اشتغال و  تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر پیگیر هستند و این موضوع موردتوجه ویژه است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثارگران فرزندان شهدا استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثارگران فرزندان شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثارگران فرزندان شهدا استان البرز تبدیل وضعیت ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند