Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داوران بخش‌های آزاد و آیینی و سنتی و همچنین بخش‌های ویژه، دگرگونه‌های اجرایی، جشنواره جشنواره‌ها و کودک و نوجوان، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، معرفی شدند. 

سعید اسدی، فرهاد قائمیان و محسن اردشیر ،داوری دو بخش آزاد و آیینی و سنتی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از راست: سعید اسدی، فرهاد قائمیان و محسن اردشیر 

سعید اسدی متولد سال ۱۳۵۲ درکرمانشاه است. او دارای مدرک دکترا در رشته تئاتر و سینما از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه، نمایشنامه‌نویس و پژوهشگر تئاتر است و هم‌اکنون مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی‌ است. 

فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۴۴ در اردبیل است. قائمیان از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد و با فیلم «دمرل» به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه‌ای راه یافت و پس از آن از سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در حرفه‌های مختلفی همچون بازیگری، تهیه‌کنندگی، مدیریت تولید و طراح صحنه و لباس ایفای نقش کرد. 

محسن اردشیر متولد ۱۳۶۰ در آمل است. او نویسنده، کارگردان، بازیگر و طراح صحنه است. اردشیر در سینما شاگرد اصغر فرهادی و در تئاتر شاگرد دکتر قطب‌الدین صادقی و اسماعیل پرقوه بود. همسر او غنچه شکوهیان از کارگردانان تئاتر است و این دو با هم گروه تئاتر «سونر» را راه انداختند. 

همچنین بخش‌های ویژه، دگرگونه‌های اجرایی، جشنواره جشنواره‌ها و کودک و نوجوان پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان توسط سیمین امیریان، سیروس همتی و علیرضا استادی داوری می‌شود.

از راست: سیمین امیریان، سیروس همتی و علیرضا استادی

سیمین امیریان، نویسنده، کارگردان، مترجم، پژوهشگر و مدرس دانشگاه است. او مدرک دکترای خود را در رشته نمایش دراما از دانشگاه یوام (UM) مالزی کسب کرده و دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی را در رشته ادبیات نمایشی در دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر و دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رسانده است. 

سیروس همتی متولد ۱۳۵۱ تهران، بازیگر تئاتر و سینما، کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه است. تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است.

علیرضا استادی متولد ۱۳۵۲ در شهرری است. او دانش‌آموخته نمایش از دانشکده هنر و معماری است. استادی، بازیگر تئاتر و سینما است. 

پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از ۵ تا ۱۰ آبان به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان در حال برگزاری است.

۵۷۲۵۹

کد خبر 1567803

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر تئاتر خیابانی استان کردستان اداره کل هنرهای نمایشی جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۸ عضو هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ معرفی شدند تا در کنار گرتا گرویگ به عنوان رئیس این بخش به انتخاب بهترین‌ها بپردازند.

لیلی گلادستون بازیگر آمریکایی نامزد اسکار برای بازی در «قاتلان ماه کامل»، ایوا گرین بازیگر فرانسوی «سه تفنگدار»، عمر سای بازیگر فرانسوی سریال «لوپین»، ابرو سیلان فیلمنامه‌نویس ترکیه نویسنده برنده نخل طلای ۲۰۱۴ برای «خواب زمستانی»، نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» که سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد، از جمله اعضای این دوره جشنواره کن هستند.

خوان آنتونیو بایونا کارگردان اسپانیایی که جدیدترین فیلمش «جامعه برف» نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد، پیرفرانچسکو فاوینو بازیگر ایتالیایی فیلم «ماریا» و کورئیدا هیروکازو کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ برای «دزدان فروشگاه» دیگر اعضای گروه داوران پر و پیمان این دوره را تشکیل داده‌اند.

فیلم‌هایی که این دوره در بخش رقابتی حضور دارند عبارتند از: «همه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» پایال کاپادیا، «آنورا» شان بیکر، «کارآموز» علی عباسی، «پرنده» آندریا آرنولد، «گرفتار جزر و مد» جیا ژانگ-که، «امیلیا پرز» ژاک اودیارد، «دختری با سوزن» مگنوس فون هورن، «گرند تور» میگل گومز، «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس، «قلب‌های تپنده» ژیل للوش، «لیمونوف: تصنیف» کریل سربرنیکوف، «مارچلو میو» کریستوف اونوره، «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا، «متل دستینو» کریم عینوز، «اوه، کانادا» پل شریدر، «پارتنوپ» پائولو سورنتینو، «کفن ها» دیوید کراننبرگ، «ماده» کورالی فارگیت، «الماس وحشی» آگاته رایدینگر، «گرانبهاترین محموله ها» میشل آزاناویسیوس، «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «سه مایل تا پایاین دنیا» ساخته امانوئل پاریو.

برنده نخل طلا در مراسم اختتامیه جشنواره در ۲۵ ماه می (۵ خرداد) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند