Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:58:38 GMT

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۱۹۹۸

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی، عصر پنجشنبه اظهار کرد: وقتی سخن از حدوث انقلاب اسلامی از نظر رهبری مطرح می‌شود موضوع ایجاد تمدن اسلامی برجسته است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی بیانیه گام دوم به چهار عظمت اشاره کرده که در متن بیانیه به شکل کلان به آن پرداخته شده است؛ عظمت حدوث اسلامی که باید به آن توجه کرد که چگونه ایجاد شده و هژمونی جریان استکباری را در هم شکسته است، عظمت راه طی شده که در این مدت شاهد دستاوردهای بزرگی بودیم که باعث فخر جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عظمت چشم انداز انقلاب اسلامی که باید برای تقویت تمدن نوین اسلامی بسترسازی کند و در مرحله چهارم، عظمت جوانان متعهد، مومن و انقلابی است که این جوانان باید در خانواده یکی از مقدس ترین کانون ها در گفتمان اسلام ناب رشد کنند.

دیلمی بیان کرد: امروز متاسفانه خطری نسل بشر را به نام تقدس زدایی و فردگرایی تهدید می‌کند که مصداق آن را در فرهنگ غربی می‌بینیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند تقدس و ارزش های هویتی اسلامی و اخلاقی را از کانون خانواده جدا کند.

وی با بیان اینکه خانواده هسته تمدن ساز و جامعه ساز است، گفت: خانواده ای می‌تواند تمدن‌ساز شود که سه رکن تربیت عقلانی، تربیت معنوی و تربیت انقلابی را مد نظر قرار دهد.

کد خبر 5338307

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان رضا دیلمی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین کرمانشاه قوه قضاییه گرگان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها هفته وحدت واکسن کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است